|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Jepp. Vi er for første gang ekstremt tidlig ute til å være oss. Før har vi bestilt 2-3 uker før. Og det har ikke vært fordi vi ikke visste når vi kunne ta ferie, for det bestemmer vi selv, men fordi vi er ubesluttsomme.
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi er på hytta i 3 uker, og planlegger bare når vi skal få besøk. Ellers tar vi alt som det kommer. Vi elsker at det er slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Jeg og ex'en skal ha ferie sammen i år, og jeg fikk litt kalde føtter fordi vi planlagte bilferie nedover i Europa. Jeg fant vel ut at det kan bli litt komplisert å dele på utgifter og litt vel mange avgjørelser som skal tas på en sånn ferie, så vi har gått for charter i stedenfor
![]() |
#45 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Flyet ble bestilt i februar, mens huset vi skal leie ble bestilt i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi bestiller vanligvis i januar, så her er ferien i boks. Både fly, feriehus og leiebil er bestilt og betalt.
![]() |
#48 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Fly er bestilt for en god stund siden. Leiebil også tror jeg. Vi skal på 'hytta' i Spania som vanlig. Skal til Portugal en av ukene. Der har vi ikke bestilt noe overnatting enda, men får vel snart gå i gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?
Jeg vet når jeg har ferie, fast hvert år. Mannen bestemmer selv når han skal ta ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi bestiller stadig tidligere. Utenlandsferien kom i boks i løpet av høsten, med noen enkeltelementer nå i vinter (hotell for et par netter + leiebil). Norgesdelen tar litt mer spontant.
![]() |
#52 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Dersom vi skal langt av gårde prøver vi å være ute i god tid, ca desember-februar. I år skal vi ei uke til Italia med storfamilien. Jeg bestemmer stort sett selv når jeg skal ta ferie, men de øvrige 3 ukene har vi ikke planlagt enda. Håper på noen hjemmedager, og noen dager i fjellet. Det ser vi litt an etter været.
![]() |
#53 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?
Både jeg og mannen er de enste som utfører vår jobb på hver vår arbeidsplass, og kan derfor ta ferie når vi vil. Årets ferie ble bestilt i november eller noe slikt. Resten planla vi for et par uker siden, i forhold til litt besteforeldre og sånn. Øvrig sommerferie tar vi litt mer på sparket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi har ingen planer, utenom å være på hytta vår og sikkert få besøk der. Vi har en liten baby i år, og da blir det nok lavterskel-ferie, i alle fall ikke 5 stykker pluss hund og stor vogn i bilen for langtur.
![]() |
#55 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi bestilte flybilletter for et par uker siden. Da fikk jeg vite sikkert når jeg kunne ta ut ferien iår. Mannen fikk flyttet sin ferie med en uke, slik at vi iår har 3 uker sammen mot 2 uker de siste årene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi bestilte hus i Dannmark i januar, flybilletter og Lalandiabesøk er også bestilt nå. Mangler å leie bil.
![]() |
#57 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Jeg vet hvor vi skal og når vi skal dit, men siden NSB legger ut billettene 3 måneder før er ikke den biten helt klar enda.
![]() |
#58 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?I år var vi seint ute. Det var mange omstendigheter denne vinteren, så flybillettene ble bestilt for en måneds tid siden og hoteller m.m. planlegger og bestiller vi i disse dager.
![]() |
#59 |
Drømmer
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?En uke til Danmark er det vi vet til nå-.Mannen vet ikke når han får ferie i juli,derfor kan vi ikke planlegge så mye mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|