|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En som trener
|
Sv: Hvordan gikk barnet fra grønnsaksnekter til grønnsaksspiser?Jeg synes mine barn på 6 og 9 har kommet seg veldig de siste par årene. Fra å være temmelig kresne, har de nå blitt ganske så matglade begge to. Ikke alt de spiser, men de prøver vel stort sett det meste av middagsmat. Minste spiser mye frukt og bær i tillegg, eldste mest bær da han er allergisk mot en del frukt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan gikk barnet fra grønnsaksnekter til grønnsaksspiser?Han må smake, men vi utfører ikke tvang noe lenger enn det. På ting somjeg vet han liker kan jeg inngå avtaler om hvor mange biter potet han må spise før han får mer kjøttkake f.eks. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan gikk barnet fra grønnsaksnekter til grønnsaksspiser?La meg også understreke at jeg tilpasser slik at det alltid er mange ting de kjenner fra før og mer enn gjerne spiser i det samme måltidet.
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Sv: Hvordan gikk barnet fra grønnsaksnekter til grønnsaksspiser?Jeg sender med rå grønnsaker som sukkererter, paprika, agurk, cherrytomaer ++ i matpakken hans. Det er som regel mer fristende enn kjedelige brødskiver, og det får han til å spise ganske greie mengder med grønnsaker hver dag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan gikk barnet fra grønnsaksnekter til grønnsaksspiser?
Mine elsker brødmat og kunne spist brødmat til alle måltider om de hadde fått sjansen tror jeg. Og det kommer IKKE av at jeg lager så fantastiske skiver akkurat. |
|
|
|
![]() |
|
|