|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Hund med på restaurantTre store rottweilere før en sånn liten ekkel en anyday, spør du meg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hund med på restaurantJeg har knapt fått nei fra ett eneste hotell i sør Norge til å ha med hund. Det er vel ett Thon hotell i Oslo som har nei til hunder. Samt pers hotell på Gol. Ellers har vi aldri møtt på noe som helst problem med å ta med hunder på hotell.
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hund med på restaurantEgentlig stort sett glad i alle dyr, men disse veskehundene og deres egoistiske eiere irriterer meg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2014
![]() |
Sv: Hund med på restaurantJeg er selv allergisk mot katt mange ganger jeg har måttet akutt på sykehuset pga katt. Jeg er også litt allergisk mot hund og jeg blir ofte spurt om det går bra at folk eksempel har med hund. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hund med på restaurant
Sikkert ikke, men jeg går ut i fra at de som er allergiske gir beskjed om at de har behov for et rom som er sånn eller sånn? Sønnen min kan ikke sove på rom med dundyner eller tepper på gulvene, og da sier jeg selvsagt det. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nøttelitens medhjelper
Sv: Hund med på restaurantVel, jeg tror det er mer vanlig med rom for ekstremt allergiske, enn får rom hvor det kun er lov med hund.
|
|
|
#11 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Ja, dette fikk vi beskjed om da vi ville bestille flybillett til hunden. At vi maatte vaere ute i god tid for hvis en allergiker hadde bestilt för oss, ville vi ikke faa plass paa det bestemte flyet. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Mother of Dragons
|
Men hvorfor i helvete skal man ha med de jævla hundene inne i flyet da? De er jo bare til plage for alle andre. Jeg synes virkelig allergikere skulle gå først uansett. Det er en større menneskerett å få fly uten å bli syk enn at lille illeluktende FiFi skal sitte i fanget.
|
|
|
#13 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er så glad for foreldreportalen, for dette visste jeg ikke før jeg leste det her for en stund siden. Etter det har vi alltid bestilt "allergibillett." 2 av oss 4 er allergiske da. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hund med på restaurantKlart man må ha like regler for alle hunder, og, ikke minst, for alle hundeeiere på offentlige steder. En ting er at det ikke finnes hunder som er universelt "allergifrie". Det finnes ikke hunderaser som fungerer for alle allergikere, selv om det finnes hunderaser som fungerer for mange allergikere. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Det er da bare å ta én titt på den halen, så skjønner man vel relativt lett hva for en fyr han er.
|
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hund med på restaurantDet er ganske vanlig at det finnes egne rom på hoteller der det er lov med hunder. Det er ofte røykerom.
|
|
|
#17 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Vi kan ikke ligge på røykerom på grunn av guttungens astma, så de har hunderom som ikke er røykerom også. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nøttelitens medhjelper
Sv: Hund med på restaurantFør var hunderomene ofte røykerom, nå som de fleste hoteller er 100% røykerom, så er det vanlige rom som er hunderom også.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sv: Hund med på restaurantVi var på ferie i Tyskland, Nederland, Sverige og Danmark med hunden vår i fjor. Det var stor forskjell å ha henne med seg i disse landene i forhold til i Norge hvor folk er mye mer avvisende. Vi hadde hunden med på uterestaurant husker jeg. Kelneren kom med vannskål til henne med en gang. Og i fornøyelsesparkene sto det vannskåler og egne bosspann til hundeposer flere plasser.
|
|
|
#20 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hund med på restaurantJa, hvis det er vanlig med hunder på hotellrom så er det vel ikke annet å gjøre enn å inderlig håpe vi ikke havner på ett av de rommene. Ville vært utrolig kjedelig å få ferien ødelagt av allergi. |
|
|
|
![]() |
|
|