Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Eurovision Song Contest 2014

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-14, 18:16   #1
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Eurovision Song Contest 2014

Nå braker det løs for alvor om noen dager. Noen favoritter så langt? Hva er skrekkeligst? Jeg har fulgt med siden før jul, og ble mer og mer skuffet etterhvert som tida gikk, men så valgte Nederlenderne denne nydelige perlen til å representere dem:

(Kilde: youtube.com)

Dette er faktisk den fineste sangen jeg har hørt i ESC - Noen gang!

I andre enden av skalaen er det langt mere å velge mellom, men jeg må dra frem Axel fra Belgia. Sangen heter "Mother", og er en bisarr liten sak. Sangen handler om en fyr som har blitt forlatt av kjæresten, og dermed er han nødt til å synge en inderlig kjærlighetssang - til mamma! Snakk om å begå sosialt selvmord for åpen scene I tillegg finnes det en sortkledd dansedame på scenen, som gjør det hele temmelig creepy. Jeg kan helt klart se for meg Axel med en innskrumpet mamma-mumie i kjelleren. I tillegg er sangen så ufattelig pompøs. Uff, uff...

(Kilde: youtube.com)

Emneord
esc, eurovision

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.