Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange barn er "mange barn"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-07, 22:00   #41
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?

Jeg syns fire barn er "mange". "For mange" syns jeg ikke det er noe som heter med mindre foreldrene ikke har kapasitet til å ta seg av de barna man har, og det vil jo i noen tilfeller innebærer at ett barn er for mye.

Mannen ønsker seg to, men er åpen for tre. Jeg heller nok mot to, fordi jeg syns det er viktig å føle at vi har nok overskudd til de barna vi har. Uansett er de som eventuelt skulle dukket opp velkomne.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 22:22   #42
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns 4 eller flere er mange. Da har man en stor familie, etter mitt syn. Vi har 3, og jeg observerer at mange syns vi har mange barn. En kommentar jeg ofte får er: Er alle de dine??

Jeg ser forøvrig av tråden at nesten ingen synes det antall barn de har selv er mange....

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 22:23   #43
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Mer en 3 er jo ganske mange, men det synes ikke venninna mi som har 11

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 23:14   #44
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

4 barn er mange synes jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 23:31   #45
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Fire og opp er mange i mine øyne.
Hva som er for mange er individuelt.

Enig her.

Og fra 6 og opp blir det VIRKELIG mange!

Gammel 19-05-07, 23:48   #46
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes alt som er mer enn vår master plan er mange. Vår master plan tilsier 2 barn. Det betyr ikke at mer enn 2 barn er for mange.

Gammel 20-05-07, 00:16   #47
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg synes alt som er mer enn vår master plan er mange. Vår master plan tilsier 2 barn. Det betyr ikke at mer enn 2 barn er for mange.

Vår masterplan tilsa også to barn. Vi har likevel ingen til overs.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 00:22   #48
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt over tre.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 00:25   #49
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Vår masterplan tilsa også to barn. Vi har likevel ingen til overs.

Jeg håper da ingen har noen barn til overs.

Gammel 20-05-07, 08:55   #50
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Tre er mange for meg.

To er nok.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 09:15   #51
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes 4 og oppover er mange

Gammel 20-05-07, 09:58   #52
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Et mer enn hva jeg til enhver tid har er mange.

Jeg spurte mannen om hva han syntes var mange. Han hadde idenisk svar som meg. Vi er visst veldig samkjørte.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 09:59   #53
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idenisk, gitt.

Gammel 20-05-07, 10:06   #54
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Vi får til stadighet høre at vi har MANGE barn, så da har vi vel det?! Vi har fire flotte gutter, planen var i utg.punktet 2, men så fikk vi lyst på en tredje etter noen år, og jammen snek det med seg en nr 4 også, til tross for at jeg brulte minipille og greier. Men vi er så fornøyde og glade for å være en STOR familie, det er aldri kjedelig i allefall

Eneste som er dumt, er at ingenting er tilrettelagt for det. Ta feks når man skal med bil til Danmark, så er det 5+bilen-pakker, utover det blir du ruinert!!! Så til sommeren kjører vi til Marielyst i stede for å ta båt til Køben.

Gammel 20-05-07, 10:09   #55
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes fire er "ganske mange" eller "mange"; mer enn fire er i alle fall "mange", men jeg har ikke noen tallfestelse av hva som er "for mange" eller "veldig mange" eller "ekstremt mange".

Gammel 20-05-07, 11:05   #56
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har tre søsken og har ikke tenkt på oss som mange, men fikk alltid kommentarer på at vi var mange. Jeg får også kommentarer på at jeg har mange barn, jeg har tre.

I feriesammenheng er alt over 3 barn mange, i mitt hode er 5 barn ganske mange.

Gammel 20-05-07, 11:24   #57
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg synes mer enn fire barn er mange. Her som vi bor er det nokså vanlig å ha 3-4 barn.
Her er også mange læstadianerfamilier, og de har gjerne 10-15 barn. Det synes jeg er uhorvelig mange.

Gammel 20-05-07, 11:28   #58
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hermine, her.

Her er også mange læstadianerfamilier, og de har gjerne 10-15 barn. Det synes jeg er uhorvelig mange.

Det er i alle fall mange.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 11:38   #59
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg snes ok 4 eller flere bar er mange, har 3 barn selv.
At det blir mange er sikkert fordi da må man bytte bil.
Men det er ikke for mange, for mange er når antallet har pasert 8-10 for min del.

Gammel 20-05-07, 12:29   #60
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

r når alt som har forstavelsen familie- inkluderer kun to voksne og to barn.

Det synnes jeg er helt idiotisk

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.