|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Har mannen bunad, og hva synes du om menn i bunad? | |||
| Mannen har bunad og ser fantastisk ut i den! |
|
39 | 19,80% |
| Mannen har bunad, men jeg synes egentlig ikke det er så fint |
|
1 | 0,51% |
| Mannen har ikke bunad, men jeg skulle ønske han hadde |
|
98 | 49,75% |
| Mannen har ikke bunad, GUDSKJELOV! |
|
15 | 7,61% |
| Har ingen mann, men sikler på menn i bunad |
|
16 | 8,12% |
| Har ingen mann, og en med bunad er uaktuell |
|
0 | 0% |
| Mannfolk - hva skal man med dem, og hvem bryr seg om hva de har på seg? |
|
8 | 4,06% |
| Annet |
|
15 | 7,61% |
| Jeg er mann og har bunad |
|
1 | 0,51% |
| Jeg er mann og har ikke bunad, men skulle ønske jeg hadde |
|
3 | 1,52% |
| Jeg er mann og hverken har eller ønsker bunad |
|
1 | 0,51% |
| Jeg er mann og har bunad, men skulle ønske jeg ikke hadde |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Menn og bunad
Ja, vi har alle hver vår smak.
|
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Du glemte også et alternativ: "hvem bryr seg om hva de har på seg, og må de egentlig ha på seg noe i det hele tatt?"
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Menn og bunadMannen har ingen bunad, og jeg skulle ikke sånn spesielt ønske at han hadde, men det er milevis fra gudskjelov. Han må gjerne skaffe seg en og pleie den selv, og ville sikkert vært fin (i hvert fall om han unngikk de rare modellene med hengerumpe og diger skinnlapp bak osv.). Jeg synes mange mannsbunader er fine.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Menn og bunadJeg kjører knallhard kampanje for å få mannen til å skaffe seg bunad, han er høy og kraftig og ville garantert sett smæsjing ut i Sunnmørsbunad (som jeg synes er utrolig fin i manneversjon, så jeg er grisemisunnelig på deg, Lille*My
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Menn og bunadHan har ikke bunad og er glad for det. Jeg synes det er svært få som egentlig kler bunad, men tror faktisk han hadde kledd det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Menn og bunadJeg svarte annet, for ingen av alternativene passet helt. Mannen har ikke bunad og vil ikke ha, og jeg forholder meg helt nøytralt til det.
|
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Menn og bunadJeg har tenkt litt og jeg klarer altså ikke for mitt bare liv å se for meg mannen min i knebukser. Jeg tror han ville følt seg utkledd, stakkars.
|
|
|
#12 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: Menn og bunadMin mann har og han er utrolig fin i bunaden sin.
|
|
|
#15 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Menn og bunadJeg har hele tiden holdt på Romeriksbunaden til mannen. Han er nesten 190 cm høy, ganske kraftig og tenker at en kort jakke til han vil se snålt ut, derfor har romeriksbunaden vært ett fint alternativ. Men så ser jeg jo at mange fra hans distrikt har Østerdalsbunaden, og mannen er mørk, så tenker jeg at Østerdalsbunaden med rød vest hadde vært fin til han. + mannsbunaden fra Østerdalsbunaden er vanvittig lekker, syntes jeg. Vi får prøve litt forskjellig og se om kort jakke blir snålt til han.
|
|
|
#17 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Menn og bunadHar ikke mann, sikler på menn i bunad. Det er rett og slett sexy!
|
|
|
#19 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
![]() |
|
|