|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Har barna deres mye klær? | |||
| Ja |
|
90 | 52,94% |
| Nei |
|
18 | 10,59% |
| Akkurat passe |
|
62 | 36,47% |
| Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har barna deres mye klær?Jentene våre har nok mye klær. Minstemor har arvet en del etter storesøsknene, og jeg er en ivrig nettshopper. Storesøster har i tillegg begynt å kjøpe litt klær selv nå.
|
|
|
#43 |
|
Hertuginne
|
Sv: Har barna deres mye klær?Lillesøster har veldig mye klær men 95% av det er arvet. Jeg har omtrent ikke brukt en krone på klær til henne i den størrelsen hun bruker nå. Storebror har akkurat så han klarer seg, dersom jeg er sløv med klasvasken en liten uke så har han ikke nok rene bukser. Jeg har blitt flinkere og flinkere til ikke å kjøpe så mye klær til han, etter å ha lagt bort eske på eske med nesten ubrukte klær.
|
|
|
#44 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har barna deres mye klær?Både ja og nei.
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har barna deres mye klær?"Mye" er relativt... Har kjøpt et par esker/sekker med brukt tøy, så vi har for tiden ganske godt med klær. Men vi shopper lite - mest undertøy, strømpebukser osv osv - og det har vi ikke overflod av. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har barna deres mye klær?Tjah ...
|
|
|
#47 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: Har barna deres mye klær?Lillebror har akkurat passe med tøy, han trenger det han har, og rotasjonen er jevn i klesskuffene. Faktisk så opplever jeg av og til at han "mangler" noe (pysjer, brillebukser osv), det er litt nytt for meg...
|
|
|
#48 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Har barna deres mye klær?Junior har vokst så mye nå at han har lite klær. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har barna deres mye klær?Alt er relativt |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har barna deres mye klær?Ja, de har mye, især minstemann. Han arver i bøtter og spann etter storebror og naboen. Noen plagg er han vokst fra før jeg finner dem frem i pappkasserne, så da går de direkte til naboen.
|
|
|
#51 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har barna deres mye klær?Jeg stemte ja.. men det er også litt individuelt hva som er mye og ikke vil jeg tro?
|
|
|
#52 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Har barna deres mye klær?Jeg stemte akkurat passe, når det kommer til hvorvidt klærne er dyre eller billige varierer det litt. Kjøper gjerne dyre sko og uteklær, men gjerne på salg. ellers er det litt hips om happ, men kjøper ikke klær til ungene fordi det gir meg noe kikk, (det synes jeg nesten blir litt umoralsk, og er ikke en verdi jeg vil lære barna mine) Jeg kjøper ofte klær som passer sammen med det de har fra før slik kan de lære seg tidlig å finne frem klær selv til neste dag uten at det blir altfor kræsj, men matcher det ikke får de lov til å gå med det allikevel. Jeg ønsker å lære barna mine å ha et avslappet forhold til kjøpepress både fordi forbrukermentaliteten byr meg mot,og fordi det er lite miljøvennlig. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har barna deres mye klær?Vi har så vi klarer oss, ja! Dersom barna skal bruke alle klærne de til enhver tid har i skapet, uten å bruke det samme plagget to ganger, kunne de nok ha klart seg noen uker før det gikk tomt. Vi har arvet en del til lillesøster, i tillegg til at hun har overtatt noe av storesøsters klær, men hovedproblemet er at det er så gøy å kjøpe barneklær! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har dratt for å kjøpe klær til meg selv, og kommer hjem med klær til barna.
|
|
|
#54 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Har barna deres mye klær?Passe, tror jeg.
|
|
|
#55 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Har barna deres mye klær?Passe vil jeg si. Har nok, men ikke overflod. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har barna deres mye klær?Her er det i mine øyne overflod. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har barna deres mye klær?Jeg synes vi har blitt flinke til Sneipen. Nå har han det han trenger (men aldri nok sokker
|
|
|
#58 |
|
re:designer
Sv: Har barna deres mye klær?Nå har hun ikke så mye.. men det var en stund hun arvet MASSE tøy av venninna mi, som både arver mye og kjøper mye. Hun har vokst så mye i høyden på kort tid nå, at jeg MÅ ut å kjøpe litt nå..
|
|
|
#59 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Har barna deres mye klær?Nja... Hva er mye egentlig? Hvor mange bukser har en fireåring i gjennomsnitt, tro?
|
|
|
#60 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har barna deres mye klær?Ja uten tvil, jeg handler masse klær til lillen. Hatt en opprydning der nå og sendt unna en del, så det minka en del. Men elsker å handle til ho.... |
|
|
|
![]() |
|
|