|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Sykkelfelt og rundkjøring og vikeplikt
Ikke sant? De store maskinene har jo dessuten helt andre dødvinkler enn oss mer vanlige trafikanter, så jeg fatter ikke at disse kamikazesyklistene tør, altså.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dem får det hvertfall på film!
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke bare i oslo dette er ett problem!
|
|
|
#4 |
|
villende
|
Sv: Sykkelfelt og rundkjøring og vikepliktJeg pleier å oppføre meg som om jeg er en bil når jeg skal inn og ut av rundkjøringer på sykkel. Dvs. jeg legger meg midt i feltet jeg skal ligge i en stund før jeg nærmer meg rundkjøringen for å unngå at biler forsøker å "snike" seg forbi meg inn i rundkjøringen, og jeg foresøker å unngå å stå på siden av biler som skal ut av rundkjøringen før meg. Jeg sykler gjennom en rundkjøring med fire armer hver dag, og har foreløpig verken blitt kjeftet eller tutet på når jeg gjør det på denne måten.Og eventuelle stygge blikk har jeg faktisk heller ikke sett. Det går forresten bare sykkelsti in/ut av to av de fire armene. |
|
|
|
![]() |
|
|