|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferietips sør for Roma. KystRyanair? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vaklende
|
Sv: Ferietips sør for Roma. KystJeg synes Pisa var kun to spennende bygninger og ellers lite interessant ved første og eneste blikk. Viareggio var fint. San giminio og områdene rundt også. Men jeg ville ikke valgt to uker der, men heller hoppet på en Ryanair flight til en av middelhavsøyene den ene uka. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Ferietips sør for Roma. KystSanta Tecla Apartments på Hotelopia.com. Ligger i Maiori (ved "hælen" på støvelen). Ikke fancy, men leilighet og rett på stranden
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferietips sør for Roma. KystJeg finner en del som nok hadde passet dere godt. Bare noen spørsmål, må det være gangavstand til stranden hvis dere uansett leier bil? Tenker ikke 2 timer i bil, men kanskje 10 min med bil, eller en litt lengre gåtur, kan det gå? For dere ønsket både svømmebasseng og strand, ikke sant? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Sv: Ferietips sør for Roma. Kyst
Ja, det går greit med 10 min til stranden også, dersom omgivelsene er koselige. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Ferietips sør for Roma. KystSom et alternativ til å finne alt dette selv, så anbefaler jeg Taste Of Tuscany. Et firma som kjenner Toascana og området rundt veldig godt, drives av en norsk dame som bor i St.Fiora, og er byrået vi benyttet når vi giftet oss der borte for 6 år siden
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Sv: Ferietips sør for Roma. Kyst
Supert! |
|