|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Dongeriskjørt på jobbJeg bruker bare truse under skjørt nå. Jeg har vært så mye ute og det har vært forbausende fint vær den siste tiden, så jeg er julibrun forlengst. (Hvilket vil si litt brunere enn skummet melk). Dermed dropper jeg strømpebukse og det hele. Sånne sykkelshortser eller pettipants løser både blygsels- og gnisseproblemer, men jeg har droppet det i det siste.
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Dongeriskjørt på jobbJa, Dronningen har rett. In er avklippet olashorts der lommene henger ut og man ser halve rompa. Eller sånn gammeldags kort treningsshorts. Eller løpetights i kombinasjon med hvit skjorte inni collegegenser og UGGs.
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Dongeriskjørt på jobbJeg hadde heller valgt et lengre skjørt eller bukse på jobb hvis jeg syntes skjørtet viste for mye lår. Hvis du ikke vil være ut, selvfølgelig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Sv: Dongeriskjørt på jobbJeg bruker bare maxikjoler eller bukser på sommeren. Det er fordi jeg ikke har bein jeg vil vise fram uten strømpebukse, og jeg personlig liker ikke strømpebukse om sommeren. Tights bruker jeg aldri. Jeg har derfor nesten ikke sommerklær. Veldig vanskelig å finne noe fint som skjuler nok.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dongeriskjørt på jobbHar ingen formening om korte skjørt og tights. Bruk det du synes er fint og komfortabelt. Folk er finest når man føler seg vel. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Dongeriskjørt på jobbJeg ville helt sikkert ikke brukt det jeg heller, om jeg hadde forholdsvis slanke bein for eksempel. Men i og med nesten all min overvekt i alle år (og opp og ned i vekt) har vært fra rompa og ned… så sier det litt om hvordan det nå ser ut, etter den siste store nedgangen. Det er veldig løst - og en tights er på en måte med på å holde ting litt på plass rett og slett.
|
|
|
#10 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
Sv: Dongeriskjørt på jobbSyns også tights under kort dongeriskjørt er "lov", og det er fortsatt mange som går med det, meg selv inkludert, så spiller liten rolle om det er in eller ikke for meg ihvertfall |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Dongeriskjørt på jobb
HM har iallefall nå, samt Lindex.
|
|
|
#12 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
Sv: Dongeriskjørt på jobbSupert - tusen takk |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dongeriskjørt på jobbPettipants ser praktisk ut! Jeg måtte Google det, og her er hva Wikipedia sier om dem: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dongeriskjørt på jobbHm, jeg har ikke sett dem på hverken HM eller Lindex, men har ikke sjekket de siste 2-3 ukene. Har de fått inn nylig?
|
|
|
|
#17 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Dongeriskjørt på jobbJeg så etter dem på H&M på torsdag i forrige uke, null og miks på Ullevål stadion i alle fall. Jeg vil gjerne ha et par slike til å bruke under det trangeste av sommerskjørtene mine, for med det blir det så lite gjennomlufting at jeg blir klam og får et gnisseproblem.
|
|
|
#19 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Dongeriskjørt på jobbJeg kjøpte på HM på Divided avdelingen. Der går ikke klærene opp til mer enn 42, tror jeg? De hadde ihvertfall bare M i hopetall når jeg var der.
|
![]() |
|
|