Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Tapping av datatrafikk på iPhone 5s?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-14, 21:09   #1
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tapping av datatrafikk på iPhone 5s?

Poden har iPhone med kontroll S abonnement fra Telenor. Nå er han på ferie med besteforeldrene (i Norge) og plutselig var datatrafikken tappet, og "ringepengene" spist opp.

Jeg satte inn kr 50,- i ringepenger, samt kjøpte 500MG datatrafikk på dagen i går, men du verden så fort det tappes! Allerede i går var en del av disse nye MB brukt, og Poden fikk forbud mot å bruke nettet i hele dag for at jeg skal kunne følge litt med på hva som skjer.
I dag kl 11:15 var det brukt 77MB, kl 14:45 var det brukt 93MB, kl 16:30 var det brukt 97MB, og kl 20:20 var det brukt 118MB (da ringte han meg og fortalte at han hadde vært på VG ett minutt eller to). KL 20:50 var det brukt 22MB.

Han er 100% sikker på at datatrafikk og roaming er og har vært av.

Hva skjer a?

Nå har vi prøvd å nullstille innstillingene under mobildatanettverk og håper dette gjør susen - men noe må da være riv ruskende galt?

Noe som har opplevd dette, evt vet hva vi skal/kan gjøre om ikke det hjelper å ha nullstilt innstillingene?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.