|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie helt alene?Jeg oppfattet ikke artikkelen sånn. Jeg oppfattet at det som et eksperiment fra en som i utgangspunktet ikke likte å være alene. Og de rare tankene lo jeg av. Jeg tenkte på det som blaff av teite tanker som man kanskje føyser bort, men som hun faktisk skrev ned, litt selvironisk. Jeg kan ikke tro at det var seriøse, veloverveide meninger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Ferie helt alene?Alene på ferie og alenetid generelt sett høres ut som en drøm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Ferie helt alene?Jeg hadde muligens kjedet meg etter noen dager alene på ferie. Derfor reiser jeg gjerne til plasser hvor jeg kjenner noen fra før, sånn at jeg kan ha litt alenetid men også treffe noen innimellom. Type sydenferie reiser jeg ikke på uansett, så det er veldig uaktuelt.
![]() |
#44 |
Klar
|
![]() Sv: Ferie helt alene?En uke på ferie, alene? Sist redigert av Timar : 23-07-14 kl 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
heimføing
|
![]() Sv: Ferie helt alene?Jeg vet ikke helt, men lurer på om alle dere som sier "aleneferie hadde vært supert" egentlig ville dratt om det kom til stykket? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Ferie helt alene?Jeg nyter å reise alene og har gjort det i perioder gjennom livet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Ferie helt alene?
![]() |
#48 |
Fortynnet
|
Ja, det ville jeg. Vurderte det faktisk tidlig i juni da jeg begynte ferien lenge før de andre i familien, men så begynte jeg å rydde kott og skap og forskjellig istedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie helt alene?Jeg kunne nok fint ha reist en uke alene til Syden eller andre steder. Jeg ville nok kjedet meg litt, men ved å dra på sightseeing, lese bøker, sole meg (om det var et slikt stsed) ville jeg nok hatt det supert. Ser for meg at middagene hadde vært det kjipeste. Har ikke testet ut det å reise alene, men foretrekker nok å reise sammen med andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ferie helt alene?Er det bare jeg som er helt teit å savner mannen min (partner) så mye at jeg nesten "dør"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
#52 |
navnet sjemmer ingen
Selvfølgelig. Jeg dør etter tid alene. Uten mann og barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Medlem siden: Sep 2007
Det er slitsomt og vondt faktisk. Jeg er som sagt alene i Nederland nå, og nå har jeg opplegg fra morgen til sen ettermiddag. Resten av dagen som er igjen er ikke noe problem. Det var ille i helga, når jeg var helt alene, og jeg visste det var lenge til jeg så han. Jeg savner sjeldent barna mine, men de har det jo bra sammen med mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Bare sær
![]() Sv: Ferie helt alene?Jeg reiser til Spania alene hver høst. Et par dager uten krav, det er bare deilig. Hjemme er jeg mor 24/7/52.
![]() |
#55 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Ferie helt alene?Jeg vet ikke om jeg hadde orket en hel uke alene, i hvertfall ikke uten å skravle med dama i nabosolsengen, men noen dager hadde gjort seg. Bare meg, god mat, god drikke, og ipad og bøker.
![]() |
![]() |
#56 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Ferie helt alene?2 dager max. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Ferie helt alene?Noen dager alene høres helt nydelig ut. Ideelt sett ville jeg ha vært alene hjemme mens mann og barn gjorde noe hyggelig. Det har jeg gjort en gang etter at jeg fikk barn. Jeg var alene hjemme i fire dager og nøt det i fulle drag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Tittel og tittel....
|
![]() |
#60 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Ferie helt alene?Jeg er veldig introvert, men trives ikke saa godt i eget selskap. Hadde foretrukket aa reise sammen med andre, og hatt mulighet til aa trekke meg tilbake naar jeg trengte det.
![]() |
|
|