|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er det noen her som spiller Ingress?Jay! Lvl 3, og jeg har klart å linke portaler, både nært og over avstand!! BLÅ blir sterkere og sterkere ser jeg
![]() |
#42 |
Klar
|
![]() Sv: Er det noen her som spiller Ingress?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er det noen her som spiller Ingress?Jeg har captured flere portaler, noen ble tatt fra meg igjen, men jeg gir meg ikke (!) og linket mer og mer. Jeg føler meg jo urteit som plutselig bare MÅ ut en tur fordi jeg MÅ hacke litt og sånn ...
![]() |
#44 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen her som spiller Ingress?Jeg skal få mannen til å ta ned noen portaler for meg. Så kan jeg ta dem og lage felt. Jeg har hacket masse så det er masse ting å bruke.
![]() |
#45 |
heimføing
|
![]() Sv: Er det noen her som spiller Ingress?Funker dette på iPhone? Så dette hos en kompis, var flust av portaler og greier på kjøpesenteret vi var på. Han var visst også med på en hangout for sitt lag, for å samarbeide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Klar
|
Ja, det kom visstnok app i applestore nå i juni |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan nok stemme. De som spiller mye kjennes igjen ved ledning ned til lomme med ekstra batteri.
![]() |
#49 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er det noen her som spiller Ingress?Jøss. Det merker jeg ikke stort til på min mobil faktisk. Lader ikke mer enn før.
![]() |
|
|