Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det noen her som spiller Ingress?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-14, 23:48   #41
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen her som spiller Ingress?

Jay! Lvl 3, og jeg har klart å linke portaler, både nært og over avstand!! BLÅ blir sterkere og sterkere ser jeg

Gammel 15-08-14, 08:03   #42
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jay! Lvl 3, og jeg har klart å linke portaler, både nært og over avstand!! BLÅ blir sterkere og sterkere ser jeg

Jeg nærmer meg L3, jeg og, så må bare finne et sted med mange portaler så jeg får vært litt effektiv

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-14, 08:23   #43
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg har captured flere portaler, noen ble tatt fra meg igjen, men jeg gir meg ikke (!) og linket mer og mer. Jeg føler meg jo urteit som plutselig bare MÅ ut en tur fordi jeg MÅ hacke litt og sånn ...

Gammel 16-08-14, 20:54   #44
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal få mannen til å ta ned noen portaler for meg. Så kan jeg ta dem og lage felt. Jeg har hacket masse så det er masse ting å bruke.

Gammel 16-08-14, 21:01   #45
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Funker dette på iPhone? Så dette hos en kompis, var flust av portaler og greier på kjøpesenteret vi var på. Han var visst også med på en hangout for sitt lag, for å samarbeide.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-14, 21:11   #46
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Funker dette på iPhone? Så dette hos en kompis, var flust av portaler og greier på kjøpesenteret vi var på. Han var visst også med på en hangout for sitt lag, for å samarbeide.

Ja, det kom visstnok app i applestore nå i juni

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-14, 13:16   #47
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg hoppet av etter en dag eller to. Drar så mye strøm at det ikke ble litt gøy engang.

Gammel 17-08-14, 14:45   #48
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg hoppet av etter en dag eller to. Drar så mye strøm at det ikke ble litt gøy engang.

Det kan nok stemme. De som spiller mye kjennes igjen ved ledning ned til lomme med ekstra batteri.

Gammel 18-08-14, 19:18   #49
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Jøss. Det merker jeg ikke stort til på min mobil faktisk. Lader ikke mer enn før.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.