|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Noen radiolyttere som kan kommentere Radioresepsjonen?Åh, jeg blir så deppa av slik. At slike holdninger fortsatt rår i samfunnet, er virkelig helt grusomt. Jeg syntes for øvrig også at Bonde Tusviks svar til Harald Eia var helt på sin plass og tenker at hun brukte den runkemetaforen helt riktig - hun snakket med store bokstaver for å få fram et poeng.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Noen radiolyttere som kan kommentere Radioresepsjonen?
Har du lest kronikken hun svarte på?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Noen radiolyttere som kan kommentere Radioresepsjonen?Jeg tør vedde på at de samme mennene som synes det RR driver med er helt greit ville ha spydd ut brungrumskommentarer om det var en muslim som hadde sagt akkurat det samme. Når hvite midderaldrene menn kommer med slike uttalelser er det bare tøys og morro og humor. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#45 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Men ikke les kommentarfeltet!
|
|
|
|
|
#47 |
|
Panzerekstremfeminist
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen radiolyttere som kan kommentere Radioresepsjonen?En nyansatt på jobben prøver å trøste meg med at det egentlig ikke er så stor andel av befolkningen som skriver i kommentarfelt (i følge noen undersøkelser han mente å ha lest), men at de samme går igjen og igjen. Men de er jo der, og for meg virker det massivt. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Noen radiolyttere som kan kommentere Radioresepsjonen?Jeg synes normalt sett at RR er helt innafor - de er så "lettbent" at det er ok - men akkurat denne uttalelsen var unødvendig.
|
|
|
#51 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen radiolyttere som kan kommentere Radioresepsjonen?Jeg var også tidligere fan av Radioresepsjonen. Ikke nå lenger, men om det skyldes at jeg i stadig større grad blir eldre og humørløs feminist, eller om det er "gutta" i RR som stadig blir eldre og mer desperate, vet jeg ikke. Kanskje litt begge deler. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Noen radiolyttere som kan kommentere Radioresepsjonen?Men altså - Bjarte kommenterer Sophie Elise? Han er jo gammel nok til å være faren hennes - med god margin. :grøss:
|
|
|
|
|
#53 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Noen radiolyttere som kan kommentere Radioresepsjonen?Jeg har en sterk pasjon for politisk ukorrekt (inkorrekt?) humor. Men jeg bestemmer selv hva jeg ler av.
|
![]() |
|
|