|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: KåpeMotargumentet for den fra King Louie er jo at den er dobbeltspent. Det er lett å føle seg utilpass i. (nå er jo du slank, så det var ikke det altså - men du forstår kanskje hva jeg mener?)
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: KåpeJeg har slått fra meg King Louie. Den ble for masete bare å ha liggende i handlekurven på Zalando, da har den ingenting å gjøre i skapet mitt.
|
|
|
#4 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KåpeRegner med du har sett på Mango sine? Jeg elsker min fra fjorårets kolleksjon, men ser at i år er det litt mer oversized, sjalkrager og uendelig med knytebelter. Noen fine da.
|
|
|
#5 |
|
fri
|
Sv: KåpeJeg leter etter akkurat det samme, bare litt lengre. Men det er jo kul umulig å finne, så eneste løsningen er kanskje å sette seg ned og sy en selv rett og slett. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KåpeVeldig fornøyd med min ullkåpe fra Riccovero av fjorårets kolleksjon. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KåpeJeg så en knall rød kåpe i sted da jeg var innom Husfliden. Det var merket Tyrihans, og jeg tror det var denne modellen selv om den ikke vises i rød her: http://www.tyrihans.no/kny2.htm |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: KåpeJeg fant en nydelig kåpe fra Won Hundred i fantastisk ullkvalitet. Den kostet 3000, men herregud så fin! Knyting i livet, riktignok, men en så forlengende og slankende fasong at det kunne gå.
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: KåpeWalker Slater ja. De har en butikk i London, og en i Edinburgh. Det er fantastisk fine klær, og jeg elsker jakken min.
|
![]() |
|
|