Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

PK på FP

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor politisk korrekt anser du deg selv å være, sånn generelt sett?
100% 1 1,33%
90% 8 10,67%
80% 14 18,67%
70% 11 14,67%
60% 12 16,00%
50% 13 17,33%
40% 8 10,67%
30% 5 6,67%
20% 0 0%
10% 3 4,00%
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-07, 21:37   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PK på FP

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

:spikke:
Det er ganske mange år siden Al Gore ble miljøforkjemper ...

Ellers tenker jeg ganske likt som him egentlig.

Ja han har vel vært miljøforkjemper omtrent like lenge som han har vært politiker? Altså veldig lenge. Men det er vel først de siste årene han har gjort det om til levebrød .

Gammel 28-05-07, 14:39   #2
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Gi meg eksempler på hva dere mener når dere ikke er PK, da!

Jeg er sikkert ikke politisk korrekt når jeg synes kampen for et mer økologisk landbruk ikke bare er basert på en tanke for det globale felleskapet.
Den luksusen det er å ha mulighet til å handle økologisk, er en utopi for så altfor mange som opplever en daglig kamp for å i det hele tatt overleve.
Et økologisk jordbruk gir også for små avlinger (som bruker for lang tid på å vokse seg klare til høsting) hvis vi tenker oss at jordkloden til syvende og sist skal kunne forsyne alle som bor der med mat.

Misforstå meg rett, jeg synes anledningen jeg har til å kunne handle økologisk er flott, men for meg er dette også påminnelsen om at jeg lever i den delen av verden hvor det er MULIG å velge bort alternativet.

Også liker jeg ikke Pink Floyd noe særlig (og det var iallefall PuK i mine studiedager...)

Gammel 29-05-07, 18:28   #3
Polkadot
Passiv

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Jeg tror ikke helt at jeg vet hva det vil si å være politisk korrekt. Og hvertfall ikke nå som jeg har skumlest litt gjennom denne tråden. Men jeg intuisjonen min sa at jeg skulle hake av ved 40%, så da får dere andre tolke meg, he-he.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 19:30   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer vel helt an på hvem som definerer hva som er PK.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 19:29   #5
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stemte 30%. Jeg liker gå litt mot strømmen.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 22:17   #6
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

If you fought with real swords, Esme just might have killed Elin.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 14:24   #7
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser at vi tre egentlig er enige, men at Nenne er den som formulerte det best.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.