|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trives du på FP?Jeg trives godt, og synes det er morsomt å lese svar som er velformulerte og godt skrevet.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Trives du på FP?
Så forskjellig kan man være, for en av tingene jeg har likt mens jeg bare var på "titter'n" her inne, var nettopp det at slike ting dukket opp. Humor, intern eller ikke, er utrolig viktig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
superbruker
|
Sv: Trives du på FP?Jeg trives godt her
|
|
|
#4 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trives du på FP?Er stort sett strålende fornøyd, syns det er mange bra diskusjoner, men syns det er vanskeligt å finne på noen selv. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Trives du på FP?Jeg mistrives ikke, men vil ikke si jeg trives heller. For meg er dette et forum hvor jeg stikker innom en gang i blandt og av og til sier noen ord, av og til ikke. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trives du på FP?FP var til stor hjelp for meg for ca et halvtår siden, siden den tid har mange ting forandret seg og jeg har ikke vært innom like ofte som før.
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Det er litt sant. Mange av de beste og mest legendariske trådene på NM ville aldri oppstått her, fordi det ikke er så sterk uenighet her. Men FP er også mye mindre homogent enn det var til å begynne med, og det er vel en av grunnene til at det har blitt mer krangling - samtidig som det er en av grunnene til at mange synes det har blitt flere innlegg som de ikke er interessert i her. Det er ikke lett å sette sammen en optimal medlemsmasse.
Det er ikke spesielt spennende diskusjoner i noen av medlemssalongene, så du trenger ikke være sjalu av den grunn.
|
|
|
#11 |
|
By the Sea
|
Sv: Trives du på FP?Svarer én gang til, jeg!
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 28-05-07 kl 20:27. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Sv: Trives du på FP?Stort sett så trives jeg her, men har en periode nå som jeg er litt lei...jeg leser litt, men skriver lite. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Trives du på FP?Jeg trives veldig godt. Bakdelen med å være her inne er at jeg blir smårar av å lese inne på et par fora jeg var aktiv på før, jeg blir irritert over hvor mange dumme folk som finnes rundt omkring. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ord deler & data akrobat
Medlem siden: May 2007
![]() |
Hvorfor ikke sende en privat melding om staving osv. til oss som staver og skriver feil i henhold til rett gramatikk, om dette er såååå viktig i forumet. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
Jeg mente ikke å si at stavefeil hos andre er noe som det er veldig viktig og interessant å diskutere. Jeg mente at vi er mange som er opptatt av ordbruk og staving og grammatikk og nyanser, og som gjerne diskuterer dette. Men det skjer stort sett på flisespikkeriet eller lignende - jeg tror ikke det er ofte at noen påpeker feil i andres postinger (selv om jeg så at mange kommenterte nicket ditt da du kom inn her
|
|
|
#17 |
|
Introvert textrovert
|
|
|
|
#18 |
|
Etylbarbital
Sv: Trives du på FP?Det jeg liker best med dette forumet er at det er mindre (utelukkende) AOL/:signerer:/:abonnerer: enn på andre forum.
|
|
|
#19 |
|
anglofil
Sv: Trives du på FP?Nei jeg er ikke aktiv på FP men leser en god del her og føler jeg har stor utbytte bare av det. (Er jo litt som en ”kunnskapsbank” mange tråder her inne!). |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Hæ? Mulig jeg er en del av dette sandkasseopplegget, for jeg ser absolutt ingenting av dette her inne. :forvirret:
|
![]() |
|
|