|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du væt på besøk i fengsel | |||
Ja, det har jeg |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 25,29% |
Nei, det har jeg ikke |
125 | 73,53% |
Vil ikke avgi svar, men vil se resultatet. |
2 | 1,18% |
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du vært i fengsel?
Jeg signerer dette.
![]() |
#42 |
Epikur
|
Må man det? Må jeg ha SETT eller BLITT KJENT MED kriminelle for å forstå dem? Jeg er ikke så glad i sånn sannhetsvitne-politikk, at man må kjenne noen eller å ha opplevd ting selv for å kunne si noe om det.
![]() |
#43 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Jeg lever tydeligvis i samme boble som Liven og Madam Mim, for jeg kjenner heller ingen som har sittet inne. Og ikke har jeg sittet inne selv heller
![]() |
#44 |
Absolut ateist
|
Hæ? Om du må det? Jeg var på det. Pga samfunnsfag på vgs, der de har lagt inn studietur til fengsel.
![]() |
#45 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Jeg har som tidligere skrevet en bror som er fengselsfugl, denne gangen er han så heldig at han er dømt til behandling.
![]() |
#46 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Jeg stemte litt kjapt, at jeg ikke har vært i fengsel. Men jeg var på besøk i fengsel på en studietur på ungdomsskolen.
![]() |
#47 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#48 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Hva gjør man på en skoletur til et fengsel?
![]() |
#50 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fniis, rene dyrehagen. Neida, det begynner å bli mange år siden, men hvis jeg ikke husker feil så ble det holdt et foredrag for oss av en politimann eller fengselsbetjent.
![]() |
#51 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Har vært på studiebesøk i fengsel, intervjuet drapsdømt.
![]() |
#52 |
trøtt
|
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Nei, jeg har aldri vært i fengsel. Verken på besøk eller som innsatt. Jeg vet riktignok hvordan en glattcelle ser ut, men det er heller ingen "kriminell" grunn til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Tatt på
|
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Har vært på besøk i fengsel kun de gangene jeg har spilt Monopol/Millionær
![]() |
#56 |
Fullverdig medlem
Hvor: Nittedal
![]() |
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Har vært i fengsel ja.. På besøk altså. I moss fengsel og på bastøy fengsel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Opp og ned
|
Der har jeg også vært på besøk, men det var en som hadde fyllekjørt. Hof er jo åpent og ganske fritt, men alikevel, de sitter jo inne.
![]() |
#58 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Har vært på besøk i fengsel i forbindelse med skolen. Fikk snakke med flere innsatte, har også en eks-svoger som jobber i Drammen fengsel. Fengsel er ihvertfall ikke noe hyggelig....Det har blitt mer et rekrutteringssted for kriminelle, der de utvider sine nettverk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() |
#60 |
frakoblet
|
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Jeg har vært i fengel en gang, sammen med et kor jeg gikk i. Etter at vi hadde sunget for dem, skulle vi spise kaker og sånt sammen. Jeg husker jeg fikk helt noia av en fyr som ble litt innpåsliten og nærgående. Jeg ble rett og slett redd, han var skummel. Lurer på om det var på Ila?
![]() |
|
|