|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et glamorøst syn på samlivet?
Ja - kan ikke annet enn å signere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
|
:klapper: |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et glamorøst syn på samlivet?Etter å ha lest denne tråden, føler jeg meg veldig tilfreds i forholdet til samboeren min. Dere setter ord på hvordan jeg har og vil ha det og konklusjonen min er at jeg har det veldig bra slik vi har det sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Er veldig enig med det esme skriver, men har likevel lyst til å lage litt storm i vannglasset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Pauset
|
Kan vel egentlig si det samme. Vi har slitt i perioder, men etter at jeg hadde kreft så har vi "vokst sammen" mer. Vi har opplevd såpass mye motgang på mange måter at det er en historie vi har sammen og som betyr noe. Vi har snart vært gift i 17 år. Ikke verst om jeg skal si det selv. Vi har et godt vennskap i bunnen, og vi er glad i hverandre som vi er. Vi har våre ting vi sliter med, men vi er klar over dem og vi jobber med det. Vi har blitt flinkere til å prate sammen. Før var det jeg som skravlet og gubben som lyttet. Nå er vi mer aktive begge to i samtalen. Vi kjenner hverandres grenser veldig godt og er veldig enig om barneoppdragelsen, stort sett.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har du et glamorøst syn på samlivet?Jeg er ingen stor romantiker, men synes det er flott og viktig å pusle om hverandre i hverdagen og stille opp for hverandre. Som Esme sier er det mye viktigere med rydding i boden enn med 20 rosebuketter.
![]() |
#47 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et glamorøst syn på samlivet?Behåll dina rosor duka av bordet istället behåll dina rosor ljug lite mindre istället behåll dina rosor hör vad jag säger istället älska mig mindre tro på mig mer Behåll dina rosor! av Märta Tikkanen
![]() |
#48 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du et glamorøst syn på samlivet?Nei, jeg har ikke det. Ler litt av endel av det som kommenteres her, og kjenner meg igjen. Jeg tror heller ikke jeg hadde fått tenning av roseblader på senga, Iset. Hadde vel tenkt "uff, nå må jeg støvsuge etterpå" eller noe sånt..
![]() |
#49 |
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et glamorøst syn på samlivet?Jeg tror nok at mange rundt meg vil si at jeg har tatt altfor lett på det, og at jeg har gitt opp for fort.
![]() |
#50 |
Pauset
|
Livet består av å prøve å feile. Når vi begynner å føle oss utlært skal vi dø ha ha ha....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du et glamorøst syn på samlivet?Litt romantikk liker jeg, men jeg har ikke en glamorøs forventning til samlivet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Har du et glamorøst syn på samlivet?Ikke noe glamorøst syn på samlivet her heller gitt,kanskje litt for lite tilogmed ? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|