Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Ingen sminke i to uker
Ingen sminke? INGEN? Vel, da får andre hente posten. 37 30,08%
Da får endelig naboene se mitt indre skinne. 14 11,38%
Jeg greier meg greit med litt Lypsyl til vanlig, jeg. 66 53,66%
Ikke så nøye, det er bare hunden/geitene/husmidden som ser meg uansett. 6 4,88%
Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-14, 14:49   #1
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Det hadde ikke vært noe problem.
Jeg farger vipper (og innimellom bryn) permanent, men ikke oftere enn at det er helt borte før jeg kommer på at det kanskje er lurt å gjøre det igjen.
Det har ikke lenger noe å si for meg, jeg føler meg ikke naken eller utilpass om jeg ikke har farge på vippene, så jeg eier faktisk ikke mascara heller til "nødstilfeller" som en hudpleier mente var lurt å ha i hus.
Sminke bruker jeg altså ikke, og det lever jeg helt fint med.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 15:18   #2
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Det hadde gått helt fint. Er ganske sikker på at alle jeg omgås med har sett meg uten sminke, og det er egentlig det siste som står på prioriteringslista over tidsbruken om morgenen så det hender titt og ofte at jeg ikke rekker å sminke meg. Tror nok også det er en vanesak for mange

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 15:22   #3
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Hadde nok fått litt hetta selv. Men hadde forsøkt med permanentfarging, det hjelper litt på.

Extensions hadde jeg holdt meg unna, jeg fikk nemlig utslett og sår av limet på tapen man bruker under øynene for å holde vippene nede på plass. Det tok lang tid før det ble bra.

Lykke til!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 15:23   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt greit. Jeg bruker ikke noe mer enn mascara og rouge i hverdagen, men kunne fint byttet til bare en knall lebestift, for eksempel.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 15:54   #5
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Bruker kun mascara ellers også, så det hadde gått fint

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 16:00   #6
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Off-shore gidder jeg ikke sminke meg, så to uker på land hadde sikkert også gått greit.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 16:22   #7
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Det hadde gått fint, men jeg hadde savnet det. Spesielt mascaraen.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 17:00   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare lebestift uten noe annet hadde ihvertfall vært uaktuelt, da føler jeg meg veldig rar.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 17:01   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hørte spørsmålet, skjønte ikke problemet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 17:39   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde overlevd, men det er ikke hyggelig å gå uten mascara selv om jeg permanentfarger vipper og bryn. Usminkede øyne bak brillene er trist.

Gammel 13-11-14, 18:00   #11
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Skrekk! Permanentfargede vipper og bryn hadde hjulpet litt, men jeg har fortsatt verdens korteste og retteste vipper. Og jeg liker resten av sminken min også, takk!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 18:02   #12
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde overlevd, men jeg trives best med maskara. Sminke på huden bruker jeg kun til fint, så det hadde jeg ikke savnet.

Gammel 13-11-14, 18:05   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sminker meg kun de gangene månen er blå, ellers klarer jeg meg med lipsyl.

Tror jeg hadde fått mer angst om jeg plutselig befant meg i en situasjon hvor jeg måtte sminke meg i to uker.

Gammel 13-11-14, 18:38   #14
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg sminker meg kun de gangene månen er blå, ellers klarer jeg meg med lipsyl.

Tror jeg hadde fått mer angst om jeg plutselig befant meg i en situasjon hvor jeg måtte sminke meg i to uker.

Samme her.

Tidligere brukte jeg sminke hver dag, full pakke. Det var en befrielse da jeg greide å kutte det ut.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 18:51   #15
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns pollen manglet skille på "Jeg er naturlig pen uten sminke" og "Jeg ser ikke ut som meg uten sminke" elns

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 21:25   #16
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Samme her.

Gammel 14-11-14, 00:06   #17
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Her er jeg og. Meget sjelden jeg bruker sminke og det tross lyse vipper og bryn. Og de sjeldne gangene er det kun mascara.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 18:32   #18
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde ikke vært aktuelt å gå uten sminke pga en flekk. Nå har jeg eksem og måtte sminke over mye eksem, selv om det ikke er det lureste....

Gammel 13-11-14, 19:44   #19
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trives best med mascara men det hadde gått helt greit uten.

Gammel 13-11-14, 20:09   #20
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var nesten to uker uten sminke da jeg laseropererte øynene. Det var kjipern og jeg følte meg "naken". Hadde heldigvis farget vippene i forkant. Jeg tror ingen andre enn meg la merke til at jeg gikk uten sminke.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.