|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 13-åringer spiller kamp til midnatt. Er det greit, eller?Synes det høres veldig gøy ut for de ungene som vil være med og mine hadde fått deltatt. De tåler godt å være oppe sent på kvelden/natt, så når det ikke er skole dagen etterpå er det ikke et problem for oss. Og dette er jo 13-åringer, det er jo tenåringer, ikke småunger.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 13-åringer spiller kamp til midnatt. Er det greit, eller?Det er sikkert kjempekjekt for ungene å være med, og jeg hadde sagt ja. Jeg får ungene mine relativt tidlig i seng til vanlig sammenlignet med mange 13-åringer, det så jeg bare på en tråd her om leggetider, så en natt med rangling skulle de fått lov til.
|
|
|
#3 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 13-åringer spiller kamp til midnatt. Er det greit, eller?Jeg synes det er helt greit. Det er snakk om ei helg, og stas for de fleste ungdommene vil jeg tro. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: 13-åringer spiller kamp til midnatt. Er det greit, eller?Helt ok om det er i ferien. Altså ikke skoledag etterpå.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: 13-åringer spiller kamp til midnatt. Er det greit, eller?Ingen motforestillinger her. Mine unger takler slike ting veldig greit. :erfaren:
|
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: 13-åringer spiller kamp til midnatt. Er det greit, eller?Jeg lurte helg ærlig på om det var tullespørsmål. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: 13-åringer spiller kamp til midnatt. Er det greit, eller?Jeg hadde ikke hatt noe problem med det. Og 13 åringen hadde taklet en sen natt. I hvert fall om hun ikke skulle på skolen dagen etter. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: 13-åringer spiller kamp til midnatt. Er det greit, eller?Enig med Tjorven -nattcuper/sein kveld var jo det morsomste da vi spilte selv |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: 13-åringer spiller kamp til midnatt. Er det greit, eller?Her er avstandene for store for sånne arrangement, synd, for det hadde vært kjempekult.
|
|
|
|
#11 |
|
Audacious
|
Sv: 13-åringer spiller kamp til midnatt. Er det greit, eller?Jeg har en trettenåring som var oppe til halv tre på et seminar i Natur og Ungdom i helgen. Hun takler det ikke spesielt godt, men jeg innser at det er sånn det er når de er tenåringer, og en sjelden gang får det gå.
|
|
|
#12 |
|
Originala
|
Sv: 13-åringer spiller kamp til midnatt. Er det greit, eller?Det hadde i alle fall ikke vært så problematisk at jeg hadde sett noen grunn til å involvere avisa. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
maler
|
Sv: 13-åringer spiller kamp til midnatt. Er det greit, eller?Hvis det er et enkelttilfelle hadde det vært helt greit. Men hver helg frem mot jul hadde ikke mine barn tålt, de kunne rett og slett ikke vært med på det.
|
|
|
#14 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 13-åringer spiller kamp til midnatt. Er det greit, eller?Det hørets morsomt ut! |
|
|
|
![]() |
|
|