|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Får du middagen levert på døra? | |||
Ja. Jeg er godt fornøyd med ordningen. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 26,09% |
Ja. Jeg er ikke så fornøyd, vurderer å si opp/bytte |
1 | 0,62% |
Nei. Men jeg vurderer det sterkt |
28 | 17,39% |
Nei. Det er ikke noe for meg |
77 | 47,83% |
Har akkurat lagt inn min første bestilling, og gleder meg som en unge |
3 | 1,86% |
Brokkoli |
10 | 6,21% |
Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får du middagen levert på døra?Vi har Adam annenhver uke. Gode råvarer, men ikke så imponert over alle rettene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Får du middagen levert på døra?Jeg fant ikke noe alternativ som passet. Jeg har hatt, og det var helt ok, men tror ikke jeg kommer til å prioritere det igjen med det første.
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Får du middagen levert på døra?Vi fikk første levering på mandag, og krysset derfor av på "Gleder meg som en unge"-alternativet. Tenker jeg må se an flere kasser før jeg konkluderer, men gårdagens middag var virkelig himmelsk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får du middagen levert på døra?Nei, det er ikke noe for oss. Jeg har ikke problemer med å handle inn og lage maten selv. På en annen side bor vi ikke i nærheten av en slik tjeneste så det er ikke aktuelt for oss uansett.
![]() |
#6 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Får du middagen levert på døra?Ja. Godt Levert. Fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Trøtt
|
![]() Sv: Får du middagen levert på døra?Vi bruker nå kolonial.no, som ikke er en middagstjeneste men rett og slett dagligvarer handlet på nett. Kommer til å fortsette med det i travle uker, sparer en time på butikken og det er supert!
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Får du middagen levert på døra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Trøtt
|
Da skal jeg linke til de på FB, så får du 100kr i rabatt første gang du bestiller. Jeg bestilte første gang denne uken og er RÅFORNØYD. Høyere priser enn på Rema, lavere enn på Meny. Ferdig pakket i poser og oppbevart i riktige kjølesoner (frys, kjøle osv) fram til henting.
![]() |
#11 |
|
Men jeg er ikke på FB lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Høres genialt ut! Jeg er ikke glad i å handle.
![]() |
#13 |
|
...og kolonial.no viste seg ved første levering å være just presis akkurat så fantastisk jeg hadde drømt om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Får du middagen levert på døra?Nei, for jeg har vært god på å planlegge middagene. Men jeg vurderer det nå sterkt. Siste månedene har mannen knapt vært hjemme pga jobb, ungene trener 4 dager i uken og skal avgårde kl 17 på 1 treningsøkt og vi er skjelden hjemme før 20 - 20.30, enkelte kvelder ikke før kl 22. Jeg kjenner veldig at tidsklemma kryper innpå meg mht det å finne gode og kjappe middager på hektiske ettermiddager og jeg vil de skal ha spist skikkelig før treningene. Så mannen og jeg snakket om det tidligere i uken faktisk om å starte med dette etter jul.
![]() |
#15 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Får du middagen levert på døra?Jeg stemte at det var ikke noe for meg, men jeg har faktisk litt lyst å prøve, men ungene var skeptisk, så jeg avventer.
![]() |
![]() |
#16 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Får du middagen levert på døra?Nei, det er ikke noe for oss. Vi har allergier som må tas hensyn til, dessuten har vi et godt opplegg med ukesmeny og klare rammer på hvem og hva som skal gjøres. Vi har ikke behov, helt enkelt.
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Får du middagen levert på døra?Mitt problem er ikke å få handlet (vi har en kiwi i 1. etasje i den blokka vi bor og har derfor kortere vei til butikken enn til bilen). Problemet mitt er å komme på noe lurt til middag hver dag. Jeg synes vi spiser det samme hele tiden de korte periodene vi har vært uten middagshjelp.
![]() |
![]() |
|
|