Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken kjendis har du møtt?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-06, 23:37   #1
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Jeg var forresten på sprkreise med Øyvind Leonardsen. I 1985. Det jeg husker best var kompisen hans som ikke brukte undertøy under shortsen. Latterlig morsomt når man er 16.

Gammel 06-10-06, 22:39   #2
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Trygve Hegnar. Kul fyr.

Gammel 06-10-06, 22:41   #3
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Ser man det.

Gammel 06-10-06, 23:37   #4
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Tja. Mitt første og sikkert største møte var vel sikkert Aerosmith når jeg var ung. Det var utrolig stort å få hilse på og få klem.

Ellers har jeg møtt et par i Gatas Parlament & Minor Majority, Daniel Franck gikk i klassen over meg, Diaz i parallellklassen. Ane Brun har jeg møtt noen ganger, hun er god venninne av kjæresten min.

Bjørn Dæhlie og Thomas Alsgaard pleide å handle i butikken jeg jobbet i en periode.

Men sånn egentlig har jeg ikke nærkontakt med kjendiser daglig.

Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:52   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Vel det er vel ikke hun som er kjendis men jeg gikk på skole sammen med datteren til vaskebakke. Og hun er veldig grei og jordnær. Og så hilste jeg på pappan hennes en gang.
Har så vidt truffet Trygve Hegnar.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:59   #6
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vært på nachspiel hos Jan Eggum i Bergen jeg da.

Ja, og mange fester med Morten Gamst ettersom han var sammen med min venninnes beste venninne (noen som sa innviklet? ) av meg for inntil for et par år siden.

Min største kjendisopplevelse var vel når jeg akkopagnerte (MIM:værsågod modd skrivefeilen min. ) Maria Haukas på piano og vi var 11 år. Lurer på om det ikke var til sangen "se min kjole". En av oss har hvertfall blitt flinkere musikalsk med årene.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:05   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja... Gidder ikke ramse opp alle kjendiser jeg har sett, det er veldig mange. Men jeg har hilst på og blitt avbildet med alle i Aerosmith og (gamle) C.C Cowboys. Høyst ufrivillig snakket med Rune Rudberg. Og blitt invitert med på sydentur av Wenche Foss. Jo, også har jeg rota litt med en fyr i et forholdsvis kjent blackmetalband.

Gammel 11-10-06, 10:47   #8
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Tja... Gidder ikke ramse opp alle kjendiser jeg har sett, det er veldig mange. Men jeg har hilst på og blitt avbildet med alle i Aerosmith og (gamle) C.C Cowboys. Høyst ufrivillig snakket med Rune Rudberg. Og blitt invitert med på sydentur av Wenche Foss. Jo, også har jeg rota litt med en fyr i et forholdsvis kjent blackmetalband.

Mammsen har hatt seg med Sigurd. :skråsikker;

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 23:47   #9
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Mammsen har hatt seg med Sigurd. :skråsikker;

Som i Satyricon?

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:37   #10
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svar til Vimsen altså.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:40   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glemte å nevne at jeg som 18 åring fikk tilbud om å dele hotellrom/seng men Kjartan Kristiansen i Dum Dum Boys.
Enda så full jeg var, så takket jeg pent nei.
Det var jenta si det.

Gammel 07-10-06, 01:20   #12
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, jeg glemte jo Rune Rudberg! Han inviterte meg inn på lugaren sin, og jeg fniste og takket nei.

Gammel 07-10-06, 01:20   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Haha, jeg glemte jo Rune Rudberg! Han inviterte meg inn på lugaren sin, og jeg fniste og takket nei.

Noe sier meg at det var et fornuftig valg!

Gammel 07-10-06, 01:23   #14
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Noe sier meg at du virkelig angrer på den avgjørelsen.
Tenk å få lov til å bli en i rekken. I alle fall i skryterekken...

Gammel 07-10-06, 01:26   #15
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Fy fader, hadde den koppklysa der sagt noe slikt til meg, så hadde jeg enten spydd på han, eller ledd meg ihjel...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 00:11   #16
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, hvordan kunne du si nei til Rune Rudberg?

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 00:27   #17
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var skikkelig ivrig ungdomspolitiker og var på besøk på Tinget. Da som nå var jeg ihuga FrP-motstander og ga meg virkelig ikke når jeg ved et uhell ble låst inne i garderoben sammen med Carl Ivar.

Jeg har i etterkant fått brev fra han, hvor han berømmet mitt pågangsmot og evne til å engasjere meg.

Gammel 11-10-06, 01:36   #18
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Åh, hvordan kunne du si nei til Rune Rudberg?

Jeg var vel ikke desperat nok. Og han hadde allerede to andre damer på lugaren, så han håpet nok på en utvidet trekant.

Gammel 11-10-06, 01:53   #19
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var vel ikke desperat nok. Og han hadde allerede to andre damer på lugaren, så han håpet nok på en utvidet trekant.

En firkant altså...............

Gammel 10-10-06, 13:20   #20
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

......

Sist redigert av anakonda : 13-01-07 kl 21:04.
anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.