|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Karaoke-spinnoff!Jeg synger, altså er jeg.
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Karaoke-spinnoff!Liker å synge? Ja.
![]() |
#43 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Karaoke-spinnoff!Jeg synger for å leve...eller lever for å synge. Ett av to.
![]() |
#44 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Karaoke-spinnoff!Jeg synger definitivt ikke pent. Mannen nekter å synge nattasanger for ungene samen med meg. "Hører du ikke at det er falskt?"
![]() |
#45 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Karaoke-spinnoff!Jeg elsker å synge!!!
![]() |
#46 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Karaoke-spinnoff!Jeg liker å synge. For meg selv i dusjen og når jeg er i godt humør. Liker ikke så godt allsang og sånt, det er alltid noen som synger for falskt, for fort, for høyt, og så er ofte sangene kjedelige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Karaoke-spinnoff!Jeg synger ikke så veldig pent og har ikke så stort register, men synger noenlunde reint, i alle fall. Jeg mimte meg gjennom musikkundervisninga på skolen og synger fortsatt helst ikke så noen hører det, med ungene og mannen som unntak. Jeg spiller litt gitar og synger til, jeg skråler høyt i bilen, jeg synger for ungene og så assosiasjonssynger jeg. Av og til offentlig - én tekstlinje her og der slipper gjennom sjølsensuren.
![]() |
![]() |
#48 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Karaoke-spinnoff!Jeg er veldig glad i å synge, men siden jeg aldri husker sangtekster og stemmen er temmelig rusten, så begrenser det seg litt. Sang i totalt uambisiøst kor som ungdom og ble helt middels da, tror jeg, men nå er jeg helt ute av trening.
![]() |
#49 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Karaoke-spinnoff!Jeg synger i bilen. Og av og til ellers. Jeg liker ikke å synge for andre, minus singstar og for ungene ved leggetid. Jeg har ingens stor stemme, men tror ikke jeg høres ut som om jeg kveler en katt heller. Jeg får i alle fall ganske ok score på mange singstarlåter.
![]() |
#50 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Karaoke-spinnoff!Jeg liker å synge ja. Men kun når jeg er alene. Aller helst i bilen.
![]() |
#51 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Karaoke-spinnoff!Jeg elsker å synge! Jeg er vokst opp i et hjem hvor sang og musikk sto høyt og var en del av hverdagslivet.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 22-01-15 kl 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Karaoke-spinnoff!... spør jeg rett og slett om du liker å synge. Ja, elsker å synge og sang i kor hele oppveksten.
![]() |
|
|