|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatting til 16-åringJa, jeg hadde latt dem pule. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Sv: Overnatting til 16-åringJa, han hadde selvsagt fått overnatte. Hvor han skulle sove ville vært opp til datteren min å bestemme.
|
|
|
#3 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatting til 16-åringHe-he - dette brakte frem gamle minner fra da jeg selv var 16 og spurte mine foreldre om det samme. Etter mye om og men, fikk han overnatte. Først forsøkte mamma seg med at søsteren min og jeg kunne sove på samme rom, så han fikk sove på hennes rom. søsteren min nektet og mamma la madrass på gulvet på mitt rom i stedet.
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Overnatting til 16-åring
Dette ser jeg for meg også. Da jeg var 16 kunne det iallefall ikke falt meg inn å ha sex hvis foreldrene mine (les: mamma) lå og lyttet febrilsk etter om jeg hadde sex. Mulighetene er da så mange ellers. Men koselig nattprat derimot... etter en bra fest - det hadde nok jeg endt opp med også.
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Overnatting til 16-åringJeg synes det er et viktig poeng at det hypotetiske forholdet bare er noen uker gammelt. Alderen i forhold til å ha sex eller ikke er uinteressant for meg så lenge hun er over 16, og oppegående. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Overnatting til 16-åringHvor mye skal vi overstyre våre ungers liv, egentlig? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Overnatting til 16-åringDet kommer an på hvor moden datteren min er. Jeg hadde nok ganske sikkert sagt ja, men pratet med henne om hva hun ønsket.
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Man trenger ikke overstyre selv om man har grenser. Og jeg tror du tar feil: et 16-års gammelt barn er ikke nødvendigvis verken moden eller voksen nok til å alltid sette grenser. Det er derfor de har foreldre. Foreldre som skal lede, veilede og bygge opp. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Expired
Jeg tok forgitt at grensesetting var tilstede. Og at forskjellen var selvfølgelig. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tja...
Sv: Overnatting til 16-åringDa datteren til sambo var 15 hadde hun en kjæreste som hun ble kjent med på MSN!!! Han bodde en time unna med tog og fikk overnatte i helgene men på storebror sitt rom. Storebror sov da sammen med oss.
Sist redigert av GinaK : 07-06-07 kl 00:06. Årsak: forklare... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Overnatting til 16-åringJeg ville sakt ja, om det var greit å sove i samme seng så måtte det være opp til henne om hun ville.
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03 Sist redigert av Mor til 4 : 08-06-07 kl 00:46. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatting til 16-åringOvernatte, men ikke på hennes rom nei. |
|