|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Antall kaker til 35?Det blir nok fint, Susse |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Antall kaker til 35?
Takk.
![]() |
#43 |
|
![]() Sv: Antall kaker til 35?6 Kaker til 35 personer hadde medført bekymret mine hos svigermor og mamma og de hadde brukt natta og vel så det for å økt antallet til det tredobbelte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Antall kaker til 35?Eg er med Gerbera her kjenner eg!
![]() |
#45 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Antall kaker til 35?Syns det høres perfekt ut jeg.
![]() |
#46 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Antall kaker til 35 ?Som nordmøring regner vi nok nesten en kake per person ...
![]() |
#48 |
Gal kattedame
|
I alle dager, det var jo virkelig merkelig. Det er jo noe av det som er stas med store kakebord, å kunne ta små stykker av alle sorter!
![]() |
#50 |
villende
|
![]() Sv: Antall kaker til 35?Vi pleier å ha 5 runde kaker til 20 personer i en helt vanlig familiebursdag, så jeg hadde muligens tenkt at det var litt lite, men det avhenger selvfølgelig av størrelsen på kaken. I en konfirmasjon hadde jeg nok hatt: 1 marsipankake (dimesjonert etter antall gjester), 1 langpanne brownies, 1 vanlig sjokoladekake, 1 kransekake, 1 langpanneeplekake (med is og krem), 1 verdens beste, 1 suksessterte, 1-2 forskjellige bær og friuktpaier, 1 ostekake, ett brett med cupkakes/muffins. Og et fruktfat med oppskåret frukt. Jeg hadde regnet med at det gikk 2-3 "vanlige" kakestykker per person, men regner med at alle nok ville smake et lite stykke av alt, og dimensjonert etter det, og heller lagt opp til restelag og "ta med på jobben", for å sikre at det ble nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#53 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Antall kaker til 35?Jeg tror ikke heller at alle smaker på alle kakene. Mindre sjans for det jo flere kaker man har. Men jeg vil også mye heller ha muligheten til å ta et ministykke av flere kaker hvis det er flere jeg har lyst til å smake på. De første velger vel de kakene de liker best, fremfor å smake på alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Borte
|
![]() Sv: Antall kaker til 35?Jo, alle smaker på alle kakene alltid.
![]() |
#55 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Antall kaker til 35?Jeg smaker ikke på alle kakene på et kakebord, nei.
![]() |
#56 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Antall kaker til 35?Vi var i en konfirmasjon i dag med ca. 60 gjester. Jeg talte 26 kaker. (Sunnmøring |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Ikke sunnmøring/møring men nordvestlending likevel og kan føye til at det gjelder mer utstrakt enn akkurat på Sunnmøre/møre; skal man ha kakebord så skal man ha kakebord.
![]() |
|
|