|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Jeg har lyst til å strikke noe smått - hjelp?Drit i magic loop. Bruk to rundpinner, og strikk halve ermet på den ene, andre halve på den andre pinnen. Sklir mindre enn strømpepinner, ingen løkker å dille med. Jeg synes det er mye lettere, og det blir jevnt og pent.
![]() |
![]() |
#42 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Jeg har lyst til å strikke noe smått - hjelp?Knappehullene mine pleier å bli mer enn store nok med et litt løst kast, de kan tøyes litt. Ellers går det for eksempel an å felle av to masker og legge opp to nye over disse på neste runde, ved å lage ei løkke av tråden på høyre pinne, som så strikkes neste omgang.
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Sv: Jeg har lyst til å strikke noe smått - hjelp?Nuh! Da har helgen blitt brukt på å ligge på sofaen og strikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har lyst til å strikke noe smått - hjelp?Fine! Og de ser virkelig bittesmå ut.
![]() |
#46 |
Peppy!
|
![]() Sv: Jeg har lyst til å strikke noe smått - hjelp?Hekk, så effektiv du er, Maverick. Og så fint det ble! Jeg har brukt fire måneder bare på ryggen til jakken jeg strikker. Og er ikke ferdig. Når ryggen er ferdig skal jeg sy den fast på baksiden av en t-skjorte. Jeg orker ikke tanken på å strikke forsiden også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har lyst til å strikke noe smått - hjelp?
![]() |
#49 |
|
![]() Sv: Jeg har lyst til å strikke noe smått - hjelp?Har strikket luen til hentesettet, og tøflene. Tøflene er jo kjempesøte! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|