|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ustabil
|
Sv: Er det tabu å klage på varmen?
Det jeg mener er at det er mye man kan gjøre for å senke aktivitetsnivået uten at det går utover arbeidsinnsatsen. For det første handler det om å roe ned på fritiden. Jeg ser alt for mange som stresser og kaver og løper rundt med støvsuger i varmen. Støvet går da vel ikke noe sted? Og om det skulle gjøre det - er det egentlig noen krise? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Er det tabu å klage på varmen?At det er varmt ute er ikke noe problem - man trenger jo sjelden være ute så veldig mye, og jeg har vett til både å drikke mye og holde meg i skyggen. Klimaanlegget her på jobb tar dessverre ikke helt unna, og det er både for varmt og for dårlig luft der for tiden. Men det eneste ordentlige problemet jeg har med varmen er at leiligheten vår blir så fryktelig varm. Vi har alle vinduer åpne gjennom hele sommeren, vi har vifter på fullt i nesten alle rom, og slår av alle lys og PC-er såfremt de ikke er i aktiv bruk, men likevel er det sånn at varmen slår mot oss når vi kommer inn om ettermiddagen, og jeg synes det ofte er vanskelig å få sove.
|
|
|
#4 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg trives mye bedre om vinteren, høsten og våren enn om sommeren. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er det tabu å klage på varmen?Jeg bruker å si at jeg klager med god samvittighet, fordi jeg går hele vinteren og lengter etter muligheten til å klage over varmen igjen!
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Er det tabu å klage på varmen?Jeg elsker sol og sommer. Det kunne ikke falt meg inn å klage fordi det er varmt. Det er jo deilig, jo. Jeg syns det er skikkelig kjipt å fryse, men det gjør meg ingenting å være varm. Så jeg koser meg skikkelig nå og nyter hvert minutt av finværet. Selv middagslaging i 30 graders kjøkken er behagelig.
|
|
|
#7 |
|
Introvert optimist
|
Behagelig? Du liker sikkert rotfylling uten bedøvelse og så trekker du ut neglene dine for moro skyld når du skal ha det skikkelig moro.
|
|
|
#8 |
|
Borte
|
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Nei, nei, men folk er forskjellige. Du hører aldri meg klage over at det er for kaldt! Jeg klager gjerne litt i varmen, jeg. Jeg blir irritabel, sur, svett, må skifte truse tre ganger om dagen og dusje like mange ganger. Allergien er pyton i finværet. Jeg får hodepine. Men likevel LIKER jeg det også, faktisk. Varmen er deilig når man innretter seg etter den. Men hverdagslige aktiviteter blir et ork. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Er det tabu å klage på varmen?Og, ja, jeg har inntrykk av at det ikke er lov å klage på varmen. Jeg har tidligere startet lignende tråder som denne i et visst annet forum, i ren harme. Det ER lov å klage over varmen! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det tabu å klage på varmen?Nordmenn og været er et merkelig fenomen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Er det tabu å klage på varmen?Er så glad for at alle er forskjellige og at alle kan få lov til å klage på ting som plager dem. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det tabu å klage på varmen?Jeg er av en eller annen grunn rett og slett overtroisk når det gjelder "troll i ord". Så jeg tror faktisk at sola kan forsvinnge om noen klager!
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Er det tabu å klage på varmen?Er en grunn til at jeg ytterst skjelden reiser til sydligere strøk for å si det sånn..... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Klimaanlegg er en innertier! Etter at vi kjøpte bil med klima er bilturene fantastisk!
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
intro
|
Ja, vi skal kjøpe oss bil - helt sikkert. Da blir jo bilen rene fristedet snarere enn et torturkammer, som den er nå.
|
|
|
|
#18 |
|
Etylbarbital
Sv: Er det tabu å klage på varmen?Overhørt på toget i morges:
|
|
|
#19 |
|
Textrovert
|
Sv: Er det tabu å klage på varmen?Jeg takler varme bedre i utlandet, for der tar folk mer hensyn til at det er varmt. De holder seg i skyggen, bygg og biler har air condition og ingen himler med øynene over at du helst ikke vil oppholde deg midt i solsteiken til enhver tid.
|
|
|
#20 |
|
Borte
|
|
![]() |
|
|