|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Når skaffet du deg hund/valp?
Slik det ser ut nå står det mellom Dvergschnauzer og Havanais / Havaneser.
![]() |
#45 |
Guardian of the galaxy
|
Ja, etter å ha skrellet det ned til de to rasene har jeg lest og snakket med en del folk, og jeg er ikke i tvil om at Havanais vil passe oss utmerket.
![]() |
#46 |
Guardian of the galaxy
|
Du lurer på om vi har vurdert omplasseringshunder?
![]() |
#48 |
Har tro på forbedring
|
![]() |
#49 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når skaffet du deg hund/valp?Eller fra FOD.no
![]() |
#50 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Når skaffet du deg hund/valp?Er det fritt fram å ta med hunder på arbeidsplassen?
![]() |
#51 |
can-jur
|
![]() Sv: Når skaffet du deg hund/valp?Vi fikk valp 10 desember, jeg var høygravid, valpen var bitteliten (12 uker, men liten rase) og ute var det 30 minusgrader.
![]() |
![]() |
#53 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når skaffet du deg hund/valp?Vår er veldig veldig glad i buret sitt, det står under trappen så ikke i veien på noen måte. Om det ikke skjer noe spesielt i huset så legger han seg gjerne der i stedet for i sengen hans i stuen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
Ja, hos oss er det fritt frem på kontoret vårt, men ikke ute på de forskjellige stedene folket jobber. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når skaffet du deg hund/valp?Katinka, det kan jo ikke være fritt frem, men syns kollegaer det er greit så går det vel bra. Her er det ikke noen allergikere og en kollega hadde med seg sin valp til tider (mannen hennes hadde ofte hjemmekontor så det var ikke så fote). Jeg tar med min når han skal til frisøren eller veterinæren, det blir kanskje 4 ganger i året. Da er han bare på kontoret mitt (han går ikke ut av døren uten min gokjenning også om den er åpen). Men som sagt, ikke noen allergikere her og ok fra alle (eller kanskje ikke de nyest ansatte er direkte spurt, men de koser mye med hundene så jeg tror at de syns det er ok og de er i hvert fall ikke allergiske). |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Textrovert
|
![]() Sv: Når skaffet du deg hund/valp?Jeg vet at kollegaen på nabokontoret hadde med seg hunden sin en gang. Jeg visste ikke at hunden var der engang. Da er det greit. Men jeg hadde blitt sur om jeg hadde måttet forholde meg til lyd og lukt. Jeg er veldig vâr på hundelukt, så hadde noen dradd med seg hund her i tide og utide, ville jeg ha klagd. Selv om jeg ikke er allergisk.
![]() |
#58 |
Textrovert
|
![]() |
#59 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Når skaffet du deg hund/valp?Jeg avklarte med både sjefen og den enkelte ansatte. Og jeg var heller ikke interessert i at hunden skulle oppholde seg andre steder enn inne på mitt kontor. Riktignok for åpen dør, (fordi jeg foretrekker det) men altså ingen svinsing ut i korridoren eller inn på andre kontorer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
heimføing
|
![]() Sv: Når skaffet du deg hund/valp?Vi har en hund på jobben hos meg. Jeg begynte der etter hunden, så ingen klagerett. Visste forresten ikke om den før jeg begynte. Sist redigert av -ea- : 19-07-15 kl 01:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|