|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Vi har et kontor (tidl. barnerom) i fargen "Lek". Det er type knæsj lys grønn. Gulfargen din var mye penere, cuya!
![]() |
#42 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?
Her kan man sutre og skryte av alt slags oppussingshelvete. Det er til og med rom for de som synes det er 110% gøy. :raus: Sist redigert av Cuyahoga : 23-02-18 kl 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Frøknas rom er malt i omtrent akkurat samme farge som din gule, Cuya. Alle fire veggene. Panel hele veien. Det er et av de hyggeligste rommene i hele huset, faktisk. Jeg syns den fargen er veldig fin på barnerom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Vi maler gangen. Det høres kanskje ikke så mye ut, men det er en lang tarm, med 7 dører og krinkelkroker og siden den ikke ble malt da vi flyttet inn har det blir utsatt og utsatt i 8 år.
![]() |
#55 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Jeg har avsluttet maling av mellomsøster sitt rom i dag. Hun valgte en lys blå-turkis nyanse. Listene malte jeg egghvit.
![]() |
#56 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Jeg har lagt lister på guttenes rom i dag og fått på plass møbler der.
![]() |
#58 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva har du malt i dag?
Nydelig! Jeg vil ha kjøkkenet mitt i den fargen! Mannen sier "kanskje". |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva har du malt i dag?Vi har revet vegg mellom yttergang og mellomgang og trappevegg, bygget nytt (spilene i trappa) og jeg har malt alt. Mye på vegger og under den ene trappa og spilene. Mangler gulv og lister, men jeg synes det blir skikkelig bra!
![]() |
Emneord |
jordbærmus |
|
|