|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
intro
|
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)
Jeg har to andre sykler, altså - og kjenner det irriterer meg at jeg måtte betale for en fillereparasjon som gjorde den aktuelle hverdagsskræbben mulig å bruke.
Ja, Birk var her i byen før, men har dessverre lagt ned. Veldig synd, for da har de ikke lenger noen konkurranse. Jeg har i grunnen vært småsur på dem lenge - det tar gjerne halvannen uke å få byttet slange etter en punktering og slike ting.
![]() |
![]() |
#42 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)Jeg hadde en litt tilsvarende episode for noen år tilbake: vi skulle hente vår nyreparerte bil (trodde vi) fredagen før fellesferien. Da vi kom for å hente bilen, fikk vi beskjed om at de manglet en del, bilen stod på bukken, men nå stengte de verkstedet i tre uker. Så farvel bil - ser deg om tre uker!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
intro
|
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)Da er, under over alle under, sykkelen visstnok klar! Da jeg litt surt, men fattet responderte med et "Hurra! 6 uker tok det", kom følgende "beklagelse":
![]() |
![]() |
#46 |
intro
|
![]() Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)Jeg er nesten sikker på at de har glemt å bestille delen i utgangspunktet også, minst i et par uker. En beklagelse hadde vært på sin plass, synes jeg, uavhengig av hvem som har "skylda". Den forrige mailen fikk jeg ikke svar på i det hele tatt.
![]() |
![]() |
|
|