Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-15, 14:44   #41
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har jeg grunn til å være sur? (Ødelagt sykkel)

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Lånesykkel?

Jeg har to andre sykler, altså - og kjenner det irriterer meg at jeg måtte betale for en fillereparasjon som gjorde den aktuelle hverdagsskræbben mulig å bruke.

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Det er vel ikke det du vil høre, men på sykkelshopen her har de 48 t levering på reparasjoner, og ofte før. Det er Birk sport, hvis du vil plage dem med et eksempel.

Ja, Birk var her i byen før, men har dessverre lagt ned. Veldig synd, for da har de ikke lenger noen konkurranse. Jeg har i grunnen vært småsur på dem lenge - det tar gjerne halvannen uke å få byttet slange etter en punktering og slike ting.

Lader nå opp til en ny, vennlig mail, kjenner jeg.

Gammel 15-09-15, 11:06   #42
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Jeg hadde en litt tilsvarende episode for noen år tilbake: vi skulle hente vår nyreparerte bil (trodde vi) fredagen før fellesferien. Da vi kom for å hente bilen, fikk vi beskjed om at de manglet en del, bilen stod på bukken, men nå stengte de verkstedet i tre uker. Så farvel bil - ser deg om tre uker!!

Snakk om service...😜

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-15, 11:09   #43
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelpes, den var drøy!

Gammel 16-09-15, 15:08   #44
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Da er, under over alle under, sykkelen visstnok klar! Da jeg litt surt, men fattet responderte med et "Hurra! 6 uker tok det", kom følgende "beklagelse":

Opprinnelig lagt inn av Verdensmester i "kunden har alltid rett"

Ja det har dessverre tatt langt over forventet tid på å få denne klar. I Dette tilfellet var det ikke noe som vi har hatt mulighet til å gjøre noe med, da forsinkelser og feilsendinger har vært fra leverandørens side.

Gammel 16-09-15, 15:10   #45
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, man kan jo ikke oppdatere kundene sine underveis om forsinkelsene.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 15:11   #46
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Jeg er nesten sikker på at de har glemt å bestille delen i utgangspunktet også, minst i et par uker. En beklagelse hadde vært på sin plass, synes jeg, uavhengig av hvem som har "skylda". Den forrige mailen fikk jeg ikke svar på i det hele tatt.

Gammel 16-09-15, 15:14   #47
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg syns de har oppført seg svært kritkkverdig. Jeg tror jeg hadde drasset med meg sykkelen på toget og levert den på XXL i Oslo heretter.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.