|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
bits and pieces
|
![]() Sv: HverdagsglederJeg sliter med å se noen slags gleder, men i dag har det glimtet til.
![]() |
![]() |
#42 |
heimføing
|
![]() Sv: HverdagsglederDenne fra i morges, som jeg poster nå når det er nesten natt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HverdagsglederAkkurat nå høre på Misjonen på p4 og le.
![]() |
#44 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: HverdagsglederDen daglige tine is-kaffen
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HverdagsglederAt smertene jeg har hatt i 3 uker nå endelig ser ut til å snu, etter en vellykket kortisoninnsprøytning i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
By the Sea
|
![]() Sv: HverdagsglederFrokost helt for seg selv, god kaffe og iskald Farris ( :avhengig: ).
![]() |
#47 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: HverdagsglederKoser meg med deres gleder etter en frustrerende morgen med bilinnbrudd, politibesøk og forsikringsselskapstyr.
![]() |
#48 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HverdagsglederNystekt eplekake i kantina, fått gjort masse konstruktivt på jobb, og når jeg kommer hjem kan jeg se på So you think you can dance mens jeg spiser sushi siden mannen er på treningsleir og ikke legger seg oppi hva som er på kassa (han hater det programmet, jeg elsker det). |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: HverdagsglederJeg er blyfersk hundeeier, og har aldri hatt noe forhold til hunder. Jeg blir like glad hver gang jeg ser hvor glad hunden min blir for å se meg. Det gir meg glede hver eneste dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: HverdagsglederFredag, spillejobb (jeg elsker jobben min) -og etter jobben kommer kjæresten min og henter meg, og så drar vi til feriehuset I Sverige for helgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
![]() Sv: HverdagsglederI dag kom naboen til oss med 7 flasker eplejuice direkte fra presseri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HverdagsglederMin nye hverdagsfavoritt: Å hente datteren min i barnehagen etter en lang dag på jobb. Den følelsen når hun kommer løpende gledestrålende mot meg og gir meg enten verdens største klem (så stor som en 1,5-åring bare klarer) eller et smellkyss kan bare ikke måle seg med noe.
![]() |
#53 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: HverdagsglederI dag leverte jeg et stor billass med varmt tøy til de som leverer det videre til flyktingene og jeg ble så glad og rørt av å se dem, en flokk av vanlige folk som står en hel lørdag inne i en mørk hall og samler og sorterer og jobber, for å hjelpe andre.
![]() |
#54 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: HverdagsglederFondue til middag i kveld, og vi er hjemme hele bunten |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
![]() Sv: Hverdagsgleder2 timer uten smerter i dag, hvor jeg koste meg med sønnen min og gav han masse oppmerksomhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|