|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltJeg er enig i HI, jeg irriterer meg selv, og jeg irriterer meg, akkurat nå, over at jeg ikke får prikket noen (brukeren altså).
![]() |
#42 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltMannen min elsker IKEA. :datapunkt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt
Jeg er helt enig med det Bæret sier! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt
Jeg skjønner ikke hvorfor det at du synes at gutte- og jentefarger og -utstyr er mer irriterende enn kjønnspesifikke arrangementer, er et poeng i det hele tatt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltJeg var på en "kundekveld" som ikke het "damenes et eller annet", men det var kun kvinnfolk der gitt.
![]() |
#46 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltVurderer tråden "Hvorfor jeg synes det er teit å tro man skal få gode diskusjoner folk har lyst til å være med i når man legger premissene ved argumentasjon av typen "det er teit"", men sparker visst egen rumpe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
This is normal!
|
Nå var ikke hele argumentasjonen "det er teit". Jeg brukte et par linjer på å forklare hvorfor jeg synes det er teit. Jeg synes også det er uheldig og tankeløst, hvis det er bedre ord.
![]() |
![]() |
#49 |
Mother of Dragons
|
Oooo, veldig meta!
![]() |
#50 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltHer trenger Bohus litt drahjelp. Det er jo allerede bare damer og homofile som handler hos dem. Nye kunder får de ved å henvende seg til de som ikke handler der, altså de heterofile mennene, så da foreslår jeg en "Herrenes aften" med høye prosenter på både det ene og det andre, og med lettkledde damer som viser fram varene. Omtrent sånn som de gjør i bilforretninger i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Dragedytteren
|
Du tror ikke det kanskje er en sammenheng her? Jentefarger, jenteinteresser, jentekvelder?
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltEnig med hi her. Jeg irriterer meg også over invitasjoner til arrangementet "Kvinner i tiden" som lokker med sjal i gave om du bestiller tidlig og "goodiebag" med vareprøver på selve arrangementet. Egen goodiebag til de med VIP-billetter. Og selv om da foredragsholderne er noen jeg i utgangspunktet kunne tenke meg å se, vil jeg ikke delta på et sånt arrangement og jeg forbauses litt over hvilke foredragsholdere som deltar på denslags.
![]() |
#53 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Gjør bilforretninger sånt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
bits and pieces
|
Jeg tenker at noen "glupe hjerner" tenker at Bohus, Maxbo er en mer mannlige butikker og prøver å lokke damene dit ved å invitere til "damenes aften".
![]() |
![]() |
#56 |
By the Sea
|
Så noen kan voksenoppdra oss på hvilke arrangementer en bør støtte mens Kirsebær kan ikke voksenoppdra oss på hva som passer seg av innspill i ulike situasjoner?
![]() |
#57 |
Mother of Dragons
|
Jeg synes også at de gjorde det samme. Det var det som var poenget.
![]() |
#58 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltFor å si det sånn, jeg var inne i den tråden før det var kommet noen svar, og det var like før jeg dro frem
![]() |
#59 |
bits and pieces
|
Mulig jeg leste innlegget ditt med et annet sett briller enn resten, men jeg tolket det du skrev negativt. Skjønner ikke at det å handle på IKEA er synonymt med å bruke lang tid. Eller ikke tenke at det man kjøper skal vare lenge.
Sist redigert av star : 13-11-15 kl 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
etterpåklokest
|
Det er ikke nødvendigvis hovedinnlegget ditt jeg tenker på (jeg er forøvrig enig med deg), men man skal lese tråden med ganske rosa briller for ikke å lese "de som ikke synes damenes aften er teit, er teite". Og hvem er det som gidder prøve diskutere saklig i mot i et slik klima? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|