|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er dere flinke å drive med digital rydding?
Ja, det er vel forholdsvis nytt å ha gode rutiner for sånt, så det har du rett i.
|
|
|
|
#2 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere flinke å drive med digital rydding?
Nettopp. Men jeg sletter en del, da. Jeg får flere hundre mail hver dag og de fleste får jeg garantert aldri bruk for. Og så har jeg bare mail jeg fortsatt ikke har gjort noe med i innboksen. Så snart de er behandlet flyttes de til en (én) arkivmappe. Når den blir full tvinger IT-systemet meg til å arkivere et annet sted. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: Er dere flinke å drive med digital rydding?Jeg er også e-postsøkemester, og trenger ofte uventet e-post fra urtida.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere flinke å drive med digital rydding?Nei, not at all
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er dere flinke å drive med digital rydding?For å si det sånn, IT-sjefen i min gamle jobb hadde en liten feiring da han kunne slette live-versjonen av brukerområdet mitt og bare beholde back-up.
|
|
|
#9 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er dere flinke å drive med digital rydding?I vår outlook-exchange-2013-verden er det uproblematisk å søke i mapper, just sayin´.
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere flinke å drive med digital rydding?Ble inspirert av denne tråden, og har nå slettet masse!! (Inkludert et par jeg strengt tatt ikke burde slettet...😁 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Er dere flinke å drive med digital rydding?Problemet med om jeg burde slette gamle sms-meldinger løste seg selv.... mobilen døde, så helt at jeg fikk ikke overført samtaler til den nye, og vips, så startet jeg med blanke ark. Bilder hadde jeg på minnekort og kontakter synket med google, så det ordnet seg.
|
![]() |
|
|