Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo Bee

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-07, 15:29   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo Bee

Jeg er stadig litt forbauset over hvor viktig utseendet åpenbart er for mange. For vogner er dette min prioriteringsliste:
1) trenger jeg den?
2) er den praktisk/oppfyller den mine behov?
3) hva er prisen/er den verdt det?

Zapp har typisk ikke oppfylt mine trillebehov, derfor følger jeg gjerne med på Bee. Men jeg tipper at den ryker ut med flyvende farger på pkt. 3.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 21:01   #2
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg er stadig litt forbauset over hvor viktig utseendet åpenbart er for mange. For vogner er dette min prioriteringsliste:
1) trenger jeg den?
2) er den praktisk/oppfyller den mine behov?
3) hva er prisen/er den verdt det?

Du trenger å gi tilbakemeldinger til andre brukere før du kan gi til Scarlett igjen.

Gammel 14-06-07, 21:10   #3
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Handlekurv:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bee.jpg (44,2 KB, 50 visninger)
Gammel 17-06-07, 10:39   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det innlegget hadde noe for seg.

Gammel 17-06-07, 11:47   #5
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Men hva hadde det med Xplory å gjøre? Det er den vognen hvor barnet får aller best kontakt med den som triller. Finnes ingen vogn som kan måle seg på det området.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 16:27   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man anbefaler tross alt at man IKKE har vogner til barna som har masse mønster på innsiden av kalesjen (bagvogner)

Gammel 17-06-07, 17:16   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke helt. På Teutoniaen min lå da Sneipen så dypt (med voksi på seg) at han ikke hadde sjanse til å få noen særlig inntrykk hverken av meg eller omverdenen, uansett hvilken vei han lå. Det hendte at jeg åpnet takluken, så han kunne få et glimt av himmelen (eller trær som blafret i vinden, var det ikke det Nylander forfektet?), ellers strømmet det ikke på med visuelle signaler før han var stor nok til å kunne sitte i vognen?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 17:44   #8
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har fått med meg det med hjulene på Xplory´n Elin. De er allerede byttet ut, fordi jeg klarte å rygge på den i sin tid.

Innlegget i VG var tydeligvis skrevet av en som ikke kjenner til alle mulighetene til Xplory. Vi brukte den fra Nusken var 3 mnd gammel, og da i den nesten liggende posisjonen, og vendt mot oss. Kalesje har den også (ensfarget sådan), slik at sanseinntrykkene ikke blir for mange. Han var over et år gammel før vi snudde ham ut mot "den farlige verdenen", i motsetning til mange av foreldrene med briovogn som mer enn gjerne tar sjansen på slike barnefiendtlige sitteposisjoner i tidlig alder.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.