|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo Bee
|
|
|
#2 |
|
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo Bee
Du trenger å gi tilbakemeldinger til andre brukere før du kan gi til Scarlett igjen.
|
|
|
#3 |
|
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo BeeHandlekurv:
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo BeeJeg syns det innlegget hadde noe for seg.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo BeeMen hva hadde det med Xplory å gjøre? Det er den vognen hvor barnet får aller best kontakt med den som triller. Finnes ingen vogn som kan måle seg på det området.
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo BeeMan anbefaler tross alt at man IKKE har vogner til barna som har masse mønster på innsiden av kalesjen (bagvogner)
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo BeeJeg skjønner ikke helt. På Teutoniaen min lå da Sneipen så dypt (med voksi på seg) at han ikke hadde sjanse til å få noen særlig inntrykk hverken av meg eller omverdenen, uansett hvilken vei han lå. Det hendte at jeg åpnet takluken, så han kunne få et glimt av himmelen (eller trær som blafret i vinden, var det ikke det Nylander forfektet?), ellers strømmet det ikke på med visuelle signaler før han var stor nok til å kunne sitte i vognen?
|
|
|
#8 |
|
Ekvilist
|
Sv: For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo BeeJa, jeg har fått med meg det med hjulene på Xplory´n Elin. De er allerede byttet ut, fordi jeg klarte å rygge på den i sin tid.
|
![]() |
|
|