|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: (Jule)-buffet - greit å ta mer enn du vet du klarer å spise opp?Jeg synes egentlig ikke det er spesielt dannet å følge så veldig med på, for så å tjatre i ettertid om, hvor mye eller lite andre spiser heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: (Jule)-buffet - greit å ta mer enn du vet du klarer å spise opp?
Jeg kunne ikke vært mer enig. Jeg er veldig lite oppdratt i skikk og bruk, egentlig. Men noe jeg ble innprentet hjemme var "Man teller ikke maten til folk". Det ble sett på som en styggedom. Og det er jeg enig i.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: (Jule)-buffet - greit å ta mer enn du vet du klarer å spise opp?Jeg skal ha julebuffet til lunsj i dag, må huske denne tråden da. Tipper jeg går rett på varmmaten, er det jeg nok har mest lyst på siden jeg ikke har spist julemat til nå (annet enn pinnekjøtt) og så litt smaking av dessert.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: (Jule)-buffet - greit å ta mer enn du vet du klarer å spise opp?Jeg ser at opptil flere har kommentert millacts dømmende mattelling, så jeg lar det være.
![]() |
#6 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: (Jule)-buffet - greit å ta mer enn du vet du klarer å spise opp?Jeg tror aldri jeg har tenkt over hvordan andre forsyner seg og hvor mye eller lite de spiser (selvopptatt).
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
Poden og jeg har lenge snakket om at når han blir stor skal vi åpne et sted som selger både sushi og chips, slik at det finnes et sted å spise sammen hele familien, selv om bare mor elsker sushi, for eksempel.
![]() |
|
|