|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva slags seng har din tenåring?
Jeg syns også det er bedre med stor seng enn enkeltseng, og ville valgt det selv om jeg sov alene, så jeg syns ikke det er rart om barna også gjør det.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags seng har din tenåring?Jeg husker jeg fikk en 120 seng når vi flyttet fra leilighet til stort hus andre året på ungdomskolen. Den hadde jeg til jeg flyttet ut. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva slags seng har din tenåring?03- og 99-modellen har begge rammemadrasser fra IKEA, 120x200. Eldste, som er student og kun hjemme i ferier, har også rammemadrass. Denne er 150x200, og fungerer som gjesteseng når vi har overnattingsbesøk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hva slags seng har din tenåring?Ikea hack seng. Ribbebunn oppå Malm kommoder. Barna har små rom, så da teller hver mm |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Audacious
|
Sv: Hva slags seng har din tenåring?Femtenåringen har 1.20-seng, hjemmesnekra for å passe til rommet som er 1,98 cm bredt sånn at en seng akkurat ikke kan stå på tvers. (Jepp, dette gjelder tre av husets soverom.
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Som jeg hadde til jeg var 19. Gikk bra med meg.
|
|
|
#8 |
|
can-jur
|
Ja, jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt på det som et problem. Går det skeis tror jeg ikke senga er årsaken.
|
|
|
|
#9 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva slags seng har din tenåring?13 åringen vår har en 140 cm rammemadrass fra Ikea. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva slags seng har din tenåring?Mannen min og jeg delte en 120-seng det første året vi bodde sammen. Med unntak av da det var som aller varmest om sommeren og mannen min foretrakk å sove i stjerneformasjon for å få luft, så gikk det helt fint ... men ærlig talt, akkurat da lurte jeg på om dette forholdet var liv laga.
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva slags seng har din tenåring?Jeg tenker at om vi får større plass innen tenåra gjør sitt inntog i heimen, skal han få en 120-seng, eller 150. Akkurat nå har han en 75 cm bred skumgummimadrass, bygget oppå IKEA-kjøkkenskap. Det funker, men han sover veldig mye bedre i vår seng. Jeg tror ikke det bare er fordi han ligger sammen med oss, men fordi han har bedre plass, rett og slett.
|
|
|
#12 |
|
heimføing
|
Det er så kooooselig å ligge tett... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva slags seng har din tenåring?Selvsagt har størrelsen på rommet noe å si. Vi har som sagt store rom, så det har lite å si om sengen tar litt plass. I tillegg sov jeg selv på 75 cm seng til jeg flyttet ut, og ønsket meg alltid stor seng. Jeg kjøpte en brukt furuseng på 180 cm da jeg flyttet ut, og måtte stå i sengen for å åpne garderobeskapet i leiligheten.
|
|
|
|
#14 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hva slags seng har din tenåring?Vi hadde prioritert mer gulvplass fremfor stor seng, men begge barna har store rom, så da ble valget 140 cm. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva slags seng har din tenåring?Alle tre har 90 cm bred rammemadrass med bein som er skrudd i.
|
|
|
#16 |
|
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags seng har din tenåring?Min tenåring (å 18 år) har en 120*200 rammemadrass, denne har han hatt siden vi han var 12-13(?) år..
|
|
|
#17 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags seng har din tenåring?120*2 rammemadrass
|
|