Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Find your primal zodiac sign

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-16, 13:57   #41
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Find your primal zodiac sign

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg er squid, og mine barn flamingo og salamander.

And married to a lobster.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-16, 14:05   #42
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er visstnok en flodhest, og nesten ingenting stemmer.

Eldste barn er iguana, og beskrivelsen stemte faktisk ganske bra.

Tvillingene er murmeldyr, og beskrivelsen stemmer godt på den ene av dem, og mindre på den andre. De er jo ganske ulike som typer, så jeg skjønner ikke helt hvordan ett stjernetegn skulle kunne passe på dem begge.

Beskrivelsen av mannens tegn passet også bra på han, han er visstnok en Malaybjørn (Sun Bear)

Sist redigert av My : 03-02-16 kl 14:44.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-16, 14:35   #43
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er pelikan. Men jeg hadde visst ikke trengt å søke på årstall og sånn, for det visste de jaggu meg allerede. Men de bommet fryktelig på fødselsdatoen da.

Sitat:

FAMOUS PELICANS
•Angus T. Jones (10/8/1993)
•Zachery Ty Bryan (10/9/1981)
•Dominique Moceanu (9/30/1981)
•Christina Milian (9/26/1981)
•Serena Williams (9/26/1981)
•Vanessa Marcil (10/15/1969)
•Nancy Kerrigan (10/13/1969)
•Martie Seidel (10/12/1969)
•Brett Favre (10/10/1969)
•Gwen Stefani (10/3/1969)
•Catherine Zeta-Jones (9/25/1969)
•Chris Carter (10/13/1957)
•Dawn French (10/11/1957)
•Michael W. Smith (10/7/1957)
•Bernie Mac (10/5/1957)
•Fran Drescher (9/30/1957)
•Andrew "Dice" Clay (9/29/1957)
•Divine (10/19/1945)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-16, 14:41   #44
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nesehorn. Passet midt i blinken!

Sitat:

How do you stop a charging Rhinoceros? You don’t. You run like heck and don’t look back. People born under the sign of Rhinoceros are strong, determined, aggressive, and never back down from a challenge. (...) Despite their aggressive nature, Rhinos crave social interaction, especially when it involves them telling stories of their great adventures to anyone who will listen.

Passet også ganske bra på min mann, lamaen, men ikke fullt så spot on. Min datter, den store hvite hvalen var temmelig perfekt.

Sist redigert av Harriet Vane : 03-02-16 kl 15:02.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-16, 15:51   #45
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leste av feil. Er en tarantella..

Ikke så halvgalt..

Elegant, charming, and surprisingly agreeable, members of this sign have little trouble making friends. They tend to be friendly and receptive rather than outgoing, which only adds to their soft-spoken mysteriousness. Keeping a good balance between their social life and their independence is important and can keep a Tarantula from become too detached and unemotional. Be warned, crossing a Tarantula is not a good idea. They are capable of plotting the most complex and insidious revenge strategies. Luckily, few people are foolish enough to become the prey of this powerful sign.

Dette stemmer VELDIG:

Tarantulas are typically self-focused, though they are highly aware of those around them. Still, sensitive types will probably not pair well with this sign as Tarantulas have a tendency to be unemotional and logical. At the same time members of this sign understand what others want from them and can be romantic and even enchanting if they really want to. The challenge in relationships is twofold. Tarantulas don’t like to be held back from doing what they want to do - independence is highly important. They also get bored easily and if a relationship is not working they have little attachment to sticking around to try to fix it. Eventually most Tarantulas will find the perfect partner (or rather the perfect partner will find them), and this will allow them to live a fully balanced life.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-16, 14:29   #46
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Catfish, her. Stemte veldig bra, faktisk.

Sjekket barna også. Ser nå at barnelege og patolog er gode alternativer for dem. Men usikker på om jeg skal stole på at det er fullt så spesifikt...

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-16, 16:24   #47
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

And me = the vulture.
Mye stemte, må jeg si. Dog er jeg ikke RIKTIG så tøff som beskrevet.

Gammel 08-02-16, 17:49   #48
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jentene mine er hornets og har visstnok lederegenskaper. Litt tidlig å si om det stemmer, men de kan være riktig så sjefete til tider.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-16, 19:16   #49
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble SNAIL
Greit nok jeg ikke er den raskeste, men teksten passet ikke spesielt bra heller

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-16, 19:42   #50
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Penguin på meg. Passet veldig bra.

Gammel 08-02-16, 21:27   #51
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Lemur. Passet overraskende bra.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.