|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg er heller ingen skravler i telefonen, men det er ingen frykt vil jeg is for min del nei.
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg er redd tannlege og edderkopper, det er ingen rar frykt, for de er jo kjempeskumle.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg er husredd, og hater å være hjemme alene om natta. Det har blitt litt bedre nå som vi har fått oss hund, og vi har skallalarm. Men bare litt. I natt måtte 10 åringen ligge i senga sammen med meg. Akkurat som en 10 åring og en hund som elsker folk hadde hatt så stor effekt om noen prøvde å bryte seg inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?
Som jeg skulle ha skrevet det selv. Sist redigert av Guttemammis : 27-02-16 kl 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg har helt irrasjonell høydeskrekk på vegne av ungene. Er de mer enn en halv meter over bakken slås alarmen på.
![]() |
![]() |
#8 |
Epikur
|
Dette.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg er redd dukker. Da jeg var liten måtte porselensdukkene være på et annet rom enn der jeg sov. I tillegg måtte jeg sove med ansiktet ut fra veggen for å ha oversikt. Jeg var rett.og slett redd for at dukkene skulle komme bakfra å kvele med plastikkpose.
![]() |
#11 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette er en av mine (mange) frykter også. Jeg aner jo ikke om jeg er skikkelig allergisk og dør om jeg blir stukket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Vet ikke om det er rart, men jeg er panisk redd for hai. Og det gjelder enten jeg er i Norge, vann eller i utlandet. Logisk sett vet jeg at sjansen er liten for at jeg skal bli spist, men oppi hodet mitt er det ingen tvil om at det er slik jeg kommer til å ende mine dager. Jeg kommer til å bli spist, og mine siste ord blir: Hva var det jeg sa? Det finnes hai i Norge! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bedreviter
|
Er det dårlig gjort å fortelle at det kryr av hai i Norge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tittel og tittel....
|
Jeg vurderte å informere om deg jeg også, men jeg tenkte jeg skulle være grei.
![]() |
#15 |
Venninnen min er redd for hai til og med i basseng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Jeg tråkket i et jordvepsebol når jeg var barn og fikk rundt 10 stikk i hodet. Det er definitivt mye vondere å føde. Synes jeg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tittel og tittel....
|
Hah, det var det jeg visste.
![]() |
#18 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Tenk, jeg glemte vepsene, jeg blir fullstendig idiot rundt veps. Men ikke for å bli stukket, det VET jeg går fort over. Jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg blir rablende gal når det er veps i nærheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
både her og der
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Må alltid ha lukkede dører overalt, særlig på soverommet. Min største frykt er at det skal komme noen hoppende ut av klesskapet på soverommet. Jada. Trekker alltid for gardinene når det er mørkt ute. Tenk hvis jeg ser et ansikt i ruta?
![]() |
#20 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg har lite jeg er redd for. Telefonen er ikke min beste venn akkurat. Men jeg har angst for gamle klær og tøysko. Har hatt det siden jeg var veldig liten. Husker jeg hatet å male i barnehagen fordi maleforklene var gamle manneskjorter. Taklet ikke å bruke de. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|