Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er din rareste frykt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-16, 08:56   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din rareste frykt?

Jeg er redd for å bli skremt.

Gammel 27-02-16, 08:56   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg er heller ingen skravler i telefonen, men det er ingen frykt vil jeg is for min del nei.
Jeg er veldig redd for elg da. Det er mye elg her,også har hatt de ofte i hagen her, og på gårdsplassen. Jeg kikker meg rundt når jeg går ut.
Og så er jeg sin sykt mørkredd. Jeg går altså konsekvent ikke tur når det er mørkt.

Gammel 27-02-16, 09:02   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er redd tannlege og edderkopper, det er ingen rar frykt, for de er jo kjempeskumle.

Men jeg har en snål angst for å falle i trapper. Jeg har aldri hatt noe stort fall i trapp, så jeg vet ikke hvor det kommer fra. Da Poden var baby, og jeg måtte bære ham opp/ned 3 trapper til leiligheten, hadde jeg hjertet i halsen hver dag, for jeg så det så veldig for meg . Tydelige bilder i hodet der jeg snubler og hodet blir knust og babyen blir knust og alt sånn der.

Gammel 27-02-16, 09:03   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har trappefobi. spesielt ned trapper.

Gammel 27-02-16, 09:29   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er husredd, og hater å være hjemme alene om natta. Det har blitt litt bedre nå som vi har fått oss hund, og vi har skallalarm. Men bare litt. I natt måtte 10 åringen ligge i senga sammen med meg. Akkurat som en 10 åring og en hund som elsker folk hadde hatt så stor effekt om noen prøvde å bryte seg inn.

Og så er jeg hysterisk for vinduer når det er mørkt ute. Jeg har alltid vært redd for at det skal dukke opp et ansikt der. Så jeg skalker igjen så fort det blir mørkt. Og i alle fall hvis jeg er alene hjemme.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-16, 10:41   #6
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er husredd, og hater å være hjemme alene om natta. Det har blitt litt bedre nå som vi har fått oss hund, og vi har skallalarm. Men bare litt. I natt måtte 10 åringen ligge i senga sammen med meg. Akkurat som en 10 åring og en hund som elsker folk hadde hatt så stor effekt om noen prøvde å bryte seg inn.

Og så er jeg hysterisk for vinduer når det er mørkt ute. Jeg har alltid vært redd for at det skal dukke opp et ansikt der. Så jeg skalker igjen så fort det blir mørkt. Og i alle fall hvis jeg er alene hjemme.

Som jeg skulle ha skrevet det selv.

I tillegg har jeg fobi mot edderkopper og veps.
Klarte nå i -5 ute på morgentur, titte forskrekket rundt meg da jeg trodde det summet en veps rundt hodet mitt (trailer som tutet langt bede på motorveien).

Kan også melde meg inn i "telefon-skrekk-klubben"

Sist redigert av Guttemammis : 27-02-16 kl 12:06.
Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-16, 09:30   #7
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har helt irrasjonell høydeskrekk på vegne av ungene. Er de mer enn en halv meter over bakken slås alarmen på.

Gammel 27-02-16, 10:48   #8
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg har helt irrasjonell høydeskrekk på vegne av ungene. Er de mer enn en halv meter over bakken slås alarmen på.

Dette.

Jeg hadde aldri høydeskrekk selv da jeg var barnløs, men den har sneket seg på meg og enda mer på vegne av ungene. Det er så jeg får fysisk vondt i knærne (!) og bena. Helt grusomt. Jeg vil ikke begrense dem, så jeg har mye vondt i knærne.

Gammel 27-02-16, 09:48   #9
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Jeg er redd dukker. Da jeg var liten måtte porselensdukkene være på et annet rom enn der jeg sov. I tillegg måtte jeg sove med ansiktet ut fra veggen for å ha oversikt. Jeg var rett.og slett redd for at dukkene skulle komme bakfra å kvele med plastikkpose.

Nå har jeg, særlig i mørketiden, en frykt for at det skal befinne seg noen inne i bilen når jeg setter meg inn. Og at denne skal hoppe fram å gjøre noe grusomt mot meg når jeg har begynt å kjøre.

Gammel 27-02-16, 10:56   #10
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Åh, jeg har jo skrekk for vepsestikk, jeg tror nemlig det er vondere enn å føde.

Gammel 27-02-16, 19:03   #11
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Åh, jeg har jo skrekk for vepsestikk, jeg tror nemlig det er vondere enn å føde.

Dette er en av mine (mange) frykter også. Jeg aner jo ikke om jeg er skikkelig allergisk og dør om jeg blir stukket.

Sånn ellers er jeg livredd for å dø i en trafikkulykke når jeg kjører bilen selv. Dette hemmer meg betraktelig ifht til hvor og når jeg kjører bil. Sitter jeg på med andre er frykten langt mindre, merkelig nok.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-16, 19:25   #12
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vet ikke om det er rart, men jeg er panisk redd for hai. Og det gjelder enten jeg er i Norge, vann eller i utlandet. Logisk sett vet jeg at sjansen er liten for at jeg skal bli spist, men oppi hodet mitt er det ingen tvil om at det er slik jeg kommer til å ende mine dager. Jeg kommer til å bli spist, og mine siste ord blir: Hva var det jeg sa? Det finnes hai i Norge!

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 01:26   #13
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Vet ikke om det er rart, men jeg er panisk redd for hai. Og det gjelder enten jeg er i Norge, vann eller i utlandet. Logisk sett vet jeg at sjansen er liten for at jeg skal bli spist, men oppi hodet mitt er det ingen tvil om at det er slik jeg kommer til å ende mine dager. Jeg kommer til å bli spist, og mine siste ord blir: Hva var det jeg sa? Det finnes hai i Norge!

Er det dårlig gjort å fortelle at det kryr av hai i Norge?

De er helt harmløse da, hvis det er en trøst.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-16, 08:07   #14
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det dårlig gjort å fortelle at det kryr av hai i Norge?

De er helt harmløse da, hvis det er en trøst.

Jeg vurderte å informere om deg jeg også, men jeg tenkte jeg skulle være grei.

Gammel 28-02-16, 08:45   #15
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Venninnen min er redd for hai til og med i basseng.

Nå kom jeg på at jeg ikke bader et sted jeg ikke kan se bunnen.

Gammel 28-02-16, 08:43   #16
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Jeg tråkket i et jordvepsebol når jeg var barn og fikk rundt 10 stikk i hodet. Det er definitivt mye vondere å føde. Synes jeg da.

Gammel 28-02-16, 09:59   #17
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg tråkket i et jordvepsebol når jeg var barn og fikk rundt 10 stikk i hodet. Det er definitivt mye vondere å føde. Synes jeg da.

Hah, det var det jeg visste.

Gammel 29-02-16, 00:00   #18
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Tenk, jeg glemte vepsene, jeg blir fullstendig idiot rundt veps. Men ikke for å bli stukket, det VET jeg går fort over. Jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg blir rablende gal når det er veps i nærheten.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-16, 10:57   #19
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Må alltid ha lukkede dører overalt, særlig på soverommet. Min største frykt er at det skal komme noen hoppende ut av klesskapet på soverommet. Jada. Trekker alltid for gardinene når det er mørkt ute. Tenk hvis jeg ser et ansikt i ruta?

Gammel 27-02-16, 11:02   #20
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har lite jeg er redd for. Telefonen er ikke min beste venn akkurat. Men jeg har angst for gamle klær og tøysko. Har hatt det siden jeg var veldig liten. Husker jeg hatet å male i barnehagen fordi maleforklene var gamle manneskjorter. Taklet ikke å bruke de.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.