|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville du gjort om du hadde et døgn for deg selv?Lest hele papiravisen og drukket kaffe. Spist noe godt til lunsj. Gått en lang tur gjerne på ski. Jeg hadde hatt et ryddeprosjekt. Rydde i klær, papirer, kjøkkenskuffer, garasjehemsen, ungenes tegninger og sånne ting. Og strikket.
![]() |
#42 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva ville du gjort om du hadde et døgn for deg selv?Jeg har aldri noen sinne hatt et døgn alene hjemme uten mann og barn. Aldri. Og vi snakker 25 år her. Så jeg vet ikke hva jeg hadde gjort, bortsett fra å nytt hvert sekund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva ville du gjort om du hadde et døgn for deg selv?
![]() |
#44 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva ville du gjort om du hadde et døgn for deg selv?Jeg har heller ikke vært alene HJEMME, egentlig. Har vært mye alene borte, da. Ikke helt det samme på et hotellrom i en fremmed by.
![]() |
#46 |
© All rights reserved
|
Jeg har også vært mye alene borte, man aldri alene hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
intro
|
![]() Sv: Hva ville du gjort om du hadde et døgn for deg selv?Jeg er så heldig å ha en mann som er flink til å ta med seg barna på turer, så jeg har vært hjemme både ett og to døgn flere ganger (ettersom overnatting i telt er blant de tingene jeg bare ikke gjør
![]() |
![]() |
#48 |
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville du gjort om du hadde et døgn for deg selv?Dette høres ut som en drøm for meg, jeg kan ikke huske sist jeg var alene hjemme ett helt døgn... Det har ihvertfall ikke skjedd de siste 5 årene, tror ikke det skjedde ofte de 5 årene før det heller!
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva ville du gjort om du hadde et døgn for deg selv?Jeg var faktisk helt aleine hjemme noen dager i 2012, da tok mannen med eldste på ferie og minsten var i magen. Etter det har jeg ikke vært aleine hjemme mer enn noen timer på dagtid, men jeg er jo på tur aleine av og til, da. Stort sett i forbindelse med jobb, så det er liksom ikke helt det samme. Men huset for seg selv et døgn eller to hadde vært superdeilig!
![]() |
#50 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva ville du gjort om du hadde et døgn for deg selv?Jeg er alene to uker hver sommer når ungene er hos svigers. Jeg jobber jo, men det er skikkelig ferie likevel. Mannen (ukependler) er hjemme når det er helg, men på ukedagene er det bare meg, og det er sinnsykt deilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville du gjort om du hadde et døgn for deg selv?Jeg hadde 4 døgn alene hjemme i januar. Jonas var på leirskole og min kjære var på jobbreise. Livet gikk helt som vanlig, bortsett fra at det var ryddig, ingen mas om lekser og det var helt helt stille. Det er litt deilig også. Og nå vet jeg jo hvem som lager rot.
![]() |
#52 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville du gjort om du hadde et døgn for deg selv?Trene, gå på kino - kanskje to filmer? Og lese. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva ville du gjort om du hadde et døgn for deg selv?Jeg har et døgn for meg selv til helga og det skal brukes på hytta. Jeg skal forberede påskeferie (handle litt mat, vaske og rydde litt), gå på ski og strikke
![]() |
#54 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva ville du gjort om du hadde et døgn for deg selv?Eg er aleine støtt og stadig :skilt: Og eg konstantere at alt blir en vane. Eg får ikkje gjort så mykje meir fornuftig enn søvn, tv, trening. Av og til er eg flink og er sosial.
![]() |
![]() |
#55 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
#56 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#57 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville du gjort om du hadde et døgn for deg selv?Sove!! Gjesp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva ville du gjort om du hadde et døgn for deg selv?Ville og ville, det er mye jeg vil, men gjennomføringen blir som regel aldri det samme som viljen.
![]() |
#59 |
finner ut av mye
|
![]() |
#60 |
|
Jeg sender de vekk et par ganger i året. Nå har vi hytte da så det er for så vidt enkelt. De få gangene det skjer så rydder jeg og vasker hus. Lager meg god mat og sløver i sofaen med serie og pledd. Deilig. Har også av og til sendt de bort sånn at jeg kan ha champagnefest med venner eller lignende. Også stas! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|