|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Syklist-krenk! Innafor?
Hvis noen er blitt drept så er jo ikke det jeg vil karakterisere som en "kjip ting" - og dette skjer jo i dag. Jeg skjønner godt at det oppleves som støtende å få høre vitsing om ting som er reelle.
|
|
|
#2 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Syklist-krenk! Innafor?Nå var jo ikke nødvendigvis denne vitsen her så veldig morsom. Men en del mennesker hyler opp av all vitsing som kan streife innom en gruppe de selv tilhører, og det synes jeg blir veldig rart. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Ja, det blir veldig rart hvis man kun reagerer på vitser som berører en selv. Hvis man liker vitser som går på enkeltgrupper bør man tåle det for alle grupper.
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Det er en stor forskjell på å hetse en folkegruppe eller en gruppe som egentlig bare har en hobby tilfelles.
|
![]() |
|
|