Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Syklist-krenk! Innafor?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-16, 21:52   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syklist-krenk! Innafor?

Jeg må innrømme at jeg fniser litt av denne saken.
http://www.dagbladet.no/2016/04/15/k.../nrk/43881768/

Nitimen-programleder tuller med syklister og syklistene blir utrolig krenket. Jeg er selv syklist, jeg sykler hundre ganger mer enn jeg kjører bil, jeg er for syklisters rettigheter, utbygging av sykkelfelt, miljøvern og helse. Noen ganger blir jeg irritert på bilister, men faktisk blir jeg aller mest irritert på andre syklister. 70% av mine medsyklister overholder ikke trafikkregler, tar ikke hensyn til andre syklister eller gående og i vår familie er det en stående spøk på rope "TA'N MED DØRA!" hver gang vi kjører forbi en syklist. Inni bilen. De hører det ikke.

Er virkelig denne spøken over grensa?

Disclaimer: jeg har ikke hørt innslaget, bare lest saken og fnist over at andre tydeligvis også brøler "TA'N MED DØRA!"

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.