|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hjelp meg å gjøre dette kjøkkenet praktisk og stilig!
Har ikke svar på spørsmålet ditt, men tror benken vil komme mye mer til sin rett når resten av innredningen har fått annen farge. F.eks litt mørk grå. Eller noe sprekt. (Gult!!!) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å gjøre dette kjøkkenet praktisk og stilig!Har ikke lest hele tråden, men vi har en kjøkkenøy, eller den er festet i en vegg da, men kokesone på den ene siden og sitteplass til 6 i barstolhøyde. Vi valgte det slik at vi kunne få langveggen til høyskap og den resterende veggen har da ikke allverden med benkeplass. Men med stoooor spiseplass i arbeidshøyde så har vi god boltreplass når vi lager mat. Så det løser ihvertfall behovet for mer benkeplass for dere.
|
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hjelp meg å gjøre dette kjøkkenet praktisk og stilig!#spammer alle kjøkkentråder med det nye yndlingskjøkkenet mitt.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Helt i orden, det er kjempefint. Kan styre meg for søylevorta til høyre, riktignok. Men selve kjøkkeninnredningen er virkelig smaskens.
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hjelp meg å gjøre dette kjøkkenet praktisk og stilig!Fant ut at det finnes en pigmentert hardvoks som er godkjent for flater hvor man skal behandle matvarer. Hva slags tre er den benken? :myser: Bjørk den og?
|
|
|
#8 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hjelp meg å gjøre dette kjøkkenet praktisk og stilig!Du kan jo olje benken selv med Liberon. Og bruke lakk over. Det holder i mange år altså. Men den bør oljes mange ganger.
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hjelp meg å gjøre dette kjøkkenet praktisk og stilig!Du må kanskje slipe den ned litt først så at diverse ting som sitter fast på overflaten, men skom man ikke ser forsvinner så at du får jevn farge. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hjelp meg å gjøre dette kjøkkenet praktisk og stilig!Kanskje litt som denne fargen:
|
|
|
#12 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hjelp meg å gjøre dette kjøkkenet praktisk og stilig!Jeg (les: mannen min) har nettopp bygd digert arbeidsbord til hordene av benkeplater i heltre fra IKEA. Jeg har vasket med sånn monstervaskemiddel, pusset lett og beiset i den fargen vi ville ha (et strøk hvit, et strøk drivved). Nå skal jeg bare gi den et par strøk lakk. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Hjelp meg å gjøre dette kjøkkenet praktisk og stilig!Kjør på!!
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Hm, det glemte jeg. Alle kjøkkendingsene våre er røde. Kanskje litt voldsomt.
|
|
|
#20 |
|
kamerat
|
Sv: Hjelp meg å gjøre dette kjøkkenet praktisk og stilig!Kult!
|
![]() |
|
|