|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?Hva med å få tak i noen paller og lage sofa på hele kortlengden mot den ene veggen? Tilpasses til de 150m som dere har. 3 i høyden og du kan vel evt sage i den sånn at den blir litt smalere. Da får du iallefall en sofa som er nogenlunde lang nok til å ligge på, og svært rimelig. Med en madrass over + løse puter.
Gina og gutta, 2001 og 2005 Jeg eldes ikke - jeg mørner. ![]() Sist redigert av GinaK : 21-05-16 kl 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?Ja, hengestol er superdigg. Vi har en sånn i netting. Putt oppi puter som her så blir den digg å snurre i mens du leser en bok.
![]() |
#45 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?
Eg og. Han trua med å inndra Visa-kortet mitt, heilt til hagemøblene faktisk kom.
![]() |
![]() |
#48 |
Glamorøs
|
Jo, egentlig. Men saken er at jeg blir skikkelig kvalm i dem. Men hengekøye hsr jeg lyst på. Blir ikke kvalm når jeg ligger.
Nei, de har jeg ikke hørt om en gang. Må gugle!
![]() |
#49 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?Hvis du skal til ballerud, så gi meg en pling. Jeg er i nærheten.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?Det står forresten nokre plakater om hagemøbler i Lørenhallen rundt omkring. Har ikkje festa meg med datoar, for eg treng ingenting, men det går jo an å sjekke det ut. Dei salgshelgene der, pleier ha mykje rimelig.
![]() |
![]() |
#51 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?Jeg mener at Hageland har noe litt strammere enn Sørlandet- og rottingstilen, men gidder visst ikke google. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?Det jeg aller helst vil ha er noen håndutskårede fra Indonesia eller noe sånt, for å kjøre skikkelig tropisk tikistil.
![]() |
#54 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?Eg fann denne fb-sida etter litt søking. Aner ikkje kva dei faktisk har. https://www.facebook.com/FreshLiving...53465758661078
![]() |
![]() |
#55 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?Det er kjempevanskelig å finne fine hagemøbler, rett og slett.
![]() |
#56 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?Pallesofa med en hel haug gode puter. Jeg har en på terrassen og det blir litt lounge-følelse. Da kan du få den stilen du ønsker, romantisk, minemalistisk, fargerik, helhvitt, eller hva som helst du liker
![]() |
#57 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?Alle trender er grått, svart, hvitt og beige i en eller annen kombinasjon, hvis du velger noe med farger, duse eller kraftige, vil det være annerledes enn det meste for tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Glamorøs
|
Jeg vil ikke være anderledes for å være anderledes, jeg vil ikke ha det man finner overalt fordi jeg ikke syns det er fint. Jeg er trygg nok på egen smak til å velge de fargene jeg liker, men jeg finner ingen møbler jeg liker.
![]() |
#59 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?Det kan godt hende dere vil komme best ut av det med å bygge selv. Det er overbydd terrasse, sant? Så dere kan stå ganske fritt i materialvalg?
![]() |
#60 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Utemøbler som ikke er helt som alle andre?Ja, det kan hende, Poly. VI arver muligens en gammel plantebenk i heltre, og om den får plass kan den muligens være både plantebenk og sittebenk. Ellers var vi på en visning der de hadde äpplarö solsenger som benker, også kan man ta opp hodestøtta om man vil ligge og sole seg. Det kan gå.
![]() |
|
|