|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Les innlegget først!!! | |||
Ja, den eldste har mørkere hårfarge enn den yngste |
![]() ![]() ![]() ![]() |
49 | 46,23% |
Den eldste og den yngste har helt like hårfarger |
13 | 12,26% |
Den yngste har mørkere hårfarge |
37 | 34,91% |
Annet |
7 | 6,60% |
Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?Jeg har tre eldre søsken og jeg er den lyseste av oss. De andre har brunt/mørkt blondt hår og jeg er blond.
![]() |
#43 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?Dette har jeg aldri tenkt over... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?Førstemann ble født med masse helt lyst hår. Barn nr 2 ble født med masse helt mørkt hår, men det tok bare noen få måneder så hadde hun like lyst hår som broren. Så begge mine har altså like lyst hår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?Eldtste datter min har mørkere enn broren, begge er rødlige. Jeg er nest lysest hår i en familie på fire barn, og jeg er eldst. Mannen min er yngst, og har lysere hår enn søstera, men de har begge kraftig farge, det er bare at min mann har fått en annen farge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Expired
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?Forresten, når jeg ser på bilder av dem, er de ganske like som treåringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?Poden har ikke søsken, så jeg har tatt utgangspunkt i meg og mine søsken.
![]() |
#48 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?Den eldste og den yngste har ganske lik hårfarge. Den mellomste har lysere. Mine barn får litt mørkere hår når de blir eldre (slik som jeg også gjorde). Dersom jeg sammenlikner hårfargen til den yngste (som er 2 år) med hårfargen til den eldste da hun var like gammel som den yngste, hadde nok den eldste litt lysere hår enn hva den yngste har nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?Nå har vi kun et barn, så jeg fikk ikke stemt. Da vi var små hadde søstra mi nesten hvitt hår, og jeg nesten svart. Vi har foreldre med mørkt hår.
![]() |
#50 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?
Da kan du ta utangspunktet i deg selv og dine søsken, hvis du ikke har søsken kan du se på mannens søsken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?Dette er jo en undersøkelse som faktisk ser ut til å gi et resultat, det begynner å nærme seg statistisk signifikans på at rekkefølge i søskenflokken ikke har noe å si for hårfargen. Kult.
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?
Ja, helt klart. I begynnelsen var det veldig mange fler som hadde mørkere småsøsken, men nå er det mer eller mindre likt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?***
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05) Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. Sist redigert av Eria : 29-10-08 kl 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?Storebror har mørkere hår enn lillebror. Men med meg og mine søsken er det motsatt - der har den eldste lysest hår, den mellomste "ask" og den yngste mørkebrunt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
sjelden
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?Hos oss har storebror en anelse mørkere hår en lillebror, men han er mørknet ettersom han er blitt eldre. Han var akkurat like lys i håret da han var på alder med lillebror.
![]() |
#56 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?Eldste min har mørkest hår, yngste har lysest.
![]() |
#57 |
Ferdig!
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?Eldste har er født med og har fortsatt mørkt hår. Arvet etter faren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Tja...
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?Stemmer visst her.
![]() |
#60 |
ræv med ører
![]() Sv: Har eldre søsken oftere mørkere hår enn yngre?Hos oss stemmer det. Storesøster har allerede nå mørkeblond hår og jeg antar at hun vil bli mørk etter hvert. Hun har alltid hatt helt svarte øyenvipper også. Champion derimot er helt lys, og først nå når han nærmer seg året synes det at han faktisk har øyenvipper og -bryn.
![]() |
|
|