|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?Jeg flyttet til Trondheim for å studere og her ble jeg værende gitt.. Jeg hadde nok alltid tenkt at jeg skulle sørover igjen, men så traff jeg Nobus og da ble jeg her. Vi snakker ofte om å flytte siden vi savner å bo nærmere familie, men vi har blitt etablerte og satte med årene. Det er ikke noe alternativ å flytte hjem dit jeg kommer fra for det er ei lita bygd uten jobbmuligheter for oss, så bortsett fra at jeg har søsteren min og mange venner i Oslo, så vil vi ikke få så mye større nettverk om vi flytter heller. Jobbmessig burde vi begge to flytte til Stavanger, men det er HELT uaktuelt.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?Jeg flyttet til Oslo pga jobb. Det var lettere å få attraktive jobber her. Det samme var tilfelle for mannen (men vi kjente ikke hverandre da vi flyttet hit).
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?
Nei, dessverre, du gjør nok ikke det. Men du kan jo alltids forsøke å sende en søknad og høre om de vil gjøre et unntak for deg? Mulig det kan gå.... Lykke til i alle fall!
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?Jeg er født og oppvokst i Stavanger, men flyttet til Sandnes for 2,5 år siden rett og slett fordi det var her vi vant budet på en blokkleilighet. Hadde bare 1,2 mill. å rutte med, så da sier det seg selv at det måtte stå mer på prisen enn på beliggenhet.
|
|
|
#7 |
|
Har fått viljen sin
|
Mine venner fra Tromsø synes det er hysterisk morsomt når ztjerna snakker og babler søring. Jeg har vent meg til tanken |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?Vi bor her fordi mannens familie bor ett stykke unna. Vi ville også bo i nærheten av en av familiene. Her har jeg mamma 2 kvartaler unna, søtra mi 5 minutter unna med bil og mesteparten av familien min i en radius av en halvtime unna. Synes det er viktig at unga får vokse opp i nærheten av annen familie.
|
|
|
#9 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?Jobb og kjærlighet |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ferdig!
Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?Bor i Oslo for begge kommer herifra og har hele vårt nettverk her. Har egentlig aldri vært noe tema å flytte herifra heller. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?Vi bor i bygda "mi".
|
|
|
#13 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?Jeg bor i Tromsø og har bodd her i 9 år. Da jeg flyttet hit kom jeg fra Hammerfest og hadde tenkt å bo her et par år før jeg flytta helt hjem(Vesterålen) Men årene har gått og jeg har blitt, men nå kjenner jeg at jeg pga lille kunne tenkt meg å flytte hjem for godt. Men nå skal mannen begynne å studere så dermed blir vi her iallefall i 3 år, hvor vi flytter da kommer an på hvor mannen får jobb, men jeg har lyst enten sørover eller hjem. Jeg vil ikke bli boende i Tromsø. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?Jeg kan ikke drikke kaffe for tiden. Knøttet nekter. Må jeg flytte på landet?
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Ja, du må nok dessverre det, Scarlett. Livet byr på noen harde slag innimellom. Jeg lover å tenke på deg i det du nå dessverre må gå til innkjøp av en kaffetrakter til kr 198,- og ALI kaffe (som forøvrig kurerer litt av gruffen) på tilbud på Rema.
|
|
|
#16 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?Jeg er født her.
|
|
![]() |
|
|