|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor mye våkentid pr døgn med barna? | |||
| Mindre enn 1 time |
|
0 | 0% |
| 1-2 timer |
|
1 | 0,59% |
| 2-3 timer |
|
4 | 2,35% |
| 3-4 timer |
|
33 | 19,41% |
| 5 timer eller mer |
|
99 | 58,24% |
| 4-5 timer |
|
33 | 19,41% |
| Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg er sammen med minstemann på 2 år 12 timer i døgnet. (han sover i 1-2 av disse)
Hører du det nok, så tror du på det. Sist redigert av Mamma Rosa : 22-06-07 kl 15:44. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ustabil
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg svarte 4-5 timer. Jevnt over har vi 45 min - 1 time på morgenen, og rundt regnet 4 timer på ettermiddagen. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
I farta!!
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnVesla jeg er med hele dagen, hun sover to-tre timer.
|
|
|
#44 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn5 timer eller mer. Sånn ca. 2,5 timer på morgenen og 2,5 timer eller mer på ettermiddagen.
|
|
|
#45 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn6 timer ca. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJobber jeg, så ser jeg ikke minsten i det hele tatt den dagen.
|
|
|
#47 |
|
Erfaren nok
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnTja.. ligger vel på en 4-5 timer daglig.
|
|
|
#48 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnLitt over 5 timer. Over en time på morgenen, og fra halv fire-kvart på fire til åtte-ish på kvelden.
|
|
|
#49 |
|
Fortynnet
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnDe dagene jeg jobber (fire dager i uka) er jeg vanligvis sammen med femåringen 1,5-2 timer om morgenen, og 3,5-4 timer før han legger seg. Altså 5-6 timer. Noen ganger trener jeg om morgenen og da er han sammen med bare pappaen sion før barnehagen. Hver onsdag har jeg fri fra jobb og da er vi sammen hele dagen, det samme gjelder helgene. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Bedreviter
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnNår jeg ikke er i permisjon har jeg vanligvis 5,5–6 timer med Frøkna på hverdagene: 0,5–1 time om morgenen og 4,5–5 timer om ettermiddagen. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnOver fem timer vanligvis. Men tida på morran kan vel neppe kalles kvalitetstid, dessverre. Har en som er ganske morragretten og som jeg må jobbe mye med for å få med meg ut av huset. Det blir nok ofte masing, dessverre.
|
|
|
#53 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnMer enn 5-6 timer med Torden og Bris. 10 timer med Lyn.
|
|
|
#54 |
|
villende
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnMinst en time om morgenen litt avhengig av når jeg kommer meg opp. Snupp og mannen står alltid opp minst en halv time før meg. Hvis jeg henter er vi sammen fra ca. 1530 til leggetid (mellom 19 og 1930 en gang). Hvis jeg leverer så er vi sammen 45 minutter lenger om morgenen og en time mindre om ettermiddagen. I snitt altså 4-5 timer per dag. Jeg har derfor ikke svart på pollen siden dette alternativet mangler. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Fola Blakken
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnRundt en time om morgenen de tre dagene jeg har hente og bringedag. Og så 4-6 timer på kvelden alt etter den enkeltes leggetid, så det blir minst tid på minsten, selv om han gjerne får mest aktiv oppmerksomhet i den tiden vi er våkne sammen.
|
|
|
|
#56 |
|
Introvert optimist
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg vil si seks til sju timer om dagen. En times tid på morgenen og så fem-seks timer på ettermiddag og kveldstid. Ikke alle ungene hele tiden, jeg henter guttene først, men de legger seg også først.
|
|
|
#57 |
|
Kjernesnill
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnNå som jeg er i permisjon leverer jeg snuppa i barnehagen. Vi bruker som regel 1,5 time på å stå opp, kle på oss og spise frokost. Ganske treige. På ettermiddagen kommer hun hjem kl. 16 og legger seg ca 20, ergo 4 timer her. Totalt 5,5 timer på hverdag. Stemte mer enn 5 timer.
|
|
|
#58 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnFra jeg står opp til jeg går på jobb - i underkant av en time. Fra jeg kommer hjem til hun legger seg - 3 timer +. (Krysset av for 3-4 for jeg så ikke 4-5, men jeg tror nok det er nærmere 4-5 enn 3-4.) |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Fornøyd
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg leverer og henter 2-åringen i barnehagen nå som jeg er hjemme i permisjon. Da har vi om lag 2,5 timer sammen om morgenen. Fra jeg henter han i bhg og frem til han legger seg har vi 4-4,5 timer. Altså om lag 7 timer totalt på en vanlig hverdag. I helgene blir det fra 06:00-19:00, minus en times blund.
|
|
|
#60 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnStoresøster er jeg sammen med ca 3 timer om morgenen før hun blir levert i barnehagen og ca 4 timer på ettermiddagen, altså 7 timer om dagen. Det er nå som jeg er i permisjon. Lillebror er jeg sammen med hele dagen, men han sover et par timer. |
|
|
|
![]() |
|
|