|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Bruker du plasthansker når du fyller drivstoff? | |||
Selvsagt, jeg må jo ta vare på hendene mine. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 6,92% |
Plasthansker? |
133 | 83,65% |
Jeg fyller aldri drivstoff. |
15 | 9,43% |
Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Bruker du plasthansker når du fyller drivstoff?Ja, dersom jeg skal fylle diesel. For det fyller jeg kun hjemme og der er slangene litt lugubre og lekker.
![]() |
![]() |
#4 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du plasthansker når du fyller drivstoff?Har jeg aldri tenkt på. Derimot sniffer jeg så godt jeg kan den deilige bensinlukta.
![]() |
#5 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Bruker du plasthansker når du fyller drivstoff?Nei. Men eg fyller bensin.
![]() |
#7 |
Tatt på
|
![]() Sv: Bruker du plasthansker når du fyller drivstoff?Den randen har aldri slått meg for det har aldri vært søl på håndtaket som jeg kommer på. Fyller diesel.
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bruker du plasthansker når du fyller drivstoff?Jeg synes det er fascinerende hvor mange som aaaldri søler kontra hvor ofte håndtaket er tilsølt. Jeg regner med at ingen tror at vi som plages av diesellukt faktisk pleier å søle på oss selv mens vi fyller?
![]() |
#10 |
frakoblet
|
![]() Sv: Bruker du plasthansker når du fyller drivstoff?
Tipper det er fordi man løfter tuten for kjapt etter man har sluppet fylleknappen. Jeg pleier alltid dunke tuten litt mot tankkanten før jeg løfter den ut av hullet - da søler det ikke.
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bruker du plasthansker når du fyller drivstoff?Man søler dråper når man henger den opp som renner ned på håndtaket etter at man har hengt det fra seg. Til nestemann.
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bruker du plasthansker når du fyller drivstoff?
![]() |
#14 |
Tatt på
|
![]() Sv: Bruker du plasthansker når du fyller drivstoff?At jeg ikke kommer på nå at det har vært søl på håndtaket betyr jo ikke at det ikke har vært det. Nå plages jeg heller ikke av diesellukt men har forståelse for at den kan plage andre, det er jo en særegen lukt.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Bruker du plasthansker når du fyller drivstoff?Ja. Opplevde at håndtaket var tilgriset av diesel en gang jeg fylte (selvsagt for sent så jeg fikk det på hånda), og det var rett og slett umulig å bli kvitt lukten fra hendene så både jeg og bilen stinket diesel i lange tider. Etter det har jeg alltid brukt hanske. (Og ja, det hjelper å telle ti sekunder etter at man har tanket ferdig så sparer man seg for mye søl.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Borte
|
![]() Sv: Bruker du plasthansker når du fyller drivstoff?Vi har bensinbil(er) og jeg har aldri opplevd at håndtaket var grisete.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du plasthansker når du fyller drivstoff?Plasthansker altså? Det har jeg aldri sett. Nå er jeg tydeligvis ikke den mest oppmerksomme når jeg fyller drivstoff.... Akkurat lært meg (av 16-åringen som øvelseskjører) at det er en tapp på pumpen som gjør at du ikke trenger å holde inn håndtaket når du fyller. Den løser seg ut når tanken er full. Aldri fundert over hva den skal brukes til en gang |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Bruker du plasthansker når du fyller drivstoff?Jeg har pølsefingre og trykket ja,men det gjør jeg så just ikke. Vi har diesel og der er det jo ikke nødvendig å holde i "pistolen" mens man fyller.
![]() |
#19 |
Epikur
|
![]() Sv: Bruker du plasthansker når du fyller drivstoff?Jeg liker diesellukt, jeg.
![]() |
|
|