|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?
Den var jeg og så på her for et par uker siden, men den var jo elendig hoftebelte. Bare en vanlig reim. Ingen polstring i det hele tatt.
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?Fine! Og kjempegode sekker!
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?Kjempefine! Jeg har samme modell, men i en liten 16-liter. Den er super til små turer i skogen, på ferie og Hiawata bruker den også som tursekk. Jeg har derfor den kjedelige grå.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?Trenger dere sekk på 50 eller 65 liter, dra og test Osprey Aura AG!
|
|
|
#8 |
|
Textrovert
|
Kjekt med feste til sykkelhjelmen.
|
|
|
#9 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Jeg har den og er kjempefornøyd!! Bruker den til dagstursekk året rundt, den er mer enn stor nok til det. Har også en Ospreysekk på ca 36 liter, og den bruker jeg på overnattingsturer eller på dagsturer der jeg må ha med mye ekstra stæsj. Har også en 5-liters løpesekk fra Osprey. Det er dyre sekker, men de er knallgode og holder i mange år.
1999 2001 2004 Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun. Sist redigert av Synnemor : 20-08-16 kl 23:46. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?Jeg liker Oslo sportslager veldig godt, i hvert fall.
|
|
|
#11 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?Jeg møtte meg selv i døra i går. Jeg ville egentlig ikke ha rosa sekk (fordi jeg allerede har en Osprey 9-liter i rosa), men det var bare den fargen de hadde i den størrelsen og typen. Jeg sa til mannen min at det var jo dumt, for jeg hadde tenkt at denne sekken kunne brukes av oss begge.
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?Og etter uttalelsene dine i denne tråden i går?
|
|
|
#16 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#17 |
|
Kjernesnill
|
Hvis den skal brukes ofte og i flere år, så er det innafor for min del. Jeg ønsker meg ny, min forrige sekk av denne typen ble kjøpt inn i 2001 eller noe. Jeg bruker sekk på denne størrelsen daglig når det er sykkelføre, resten av året 3-4 ganger i uka.
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?Berganssekker er jo ikke noe billigere. Som voksen vokser man jo ikke ut av sekken sin, heller. Etter å ha brukt en alt for stor Berganssekk i mange år var det gull å endelig få en sekk som passet ryggen min.
|
|
|
#19 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?Det var nytt for meg at samme sekk fantes i ulike størrelser, selv om de hadde samme volum.
|
|
|
#20 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken sportsbutikk får man best service i?Nå har jeg bare en Osprey Tempest 9l, men jeg er veldig glad i den, og den er ikke lenger bare løpesekk, men altmuligsekk. Du får nok mye glede av de nye sekkene dine, det er jeg sikker på. |
|
|
|
![]() |
|
|