Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-16, 14:19   #41
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?

FP om 40 år er jo en veldig dagsaktuell tråd.

Gammel 12-09-16, 14:22   #42
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er underforumets navn litt respektløst?

Denne! Her forteller Divine vitsen sin, og det er med bilder av kuer. Og Kirsebæret skal redde verden, en schnåling om gangen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 14:26   #43
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

FP om 40 år er jo en veldig dagsaktuell tråd.

Bare sånn omtrent tretti år igjen!

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 14:36   #44
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det går å prikke, men ikke skrive noen kommentar i prikken. I alle fall fra min Samsung.

Man kan skrive kommentar om man velger Åpne i ny tab.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 14:42   #45
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg husker best en bra Barnimagen som het "Har du en superhemmelighet?" og som handlet om ting man gjør som man ikke tør å fortelle andre. Plukke buser, for eksempel. Jeg lo så mye av den tråden.

Herfra husker jeg med glede Knertens juleselskap, blant annet.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 15:04   #46
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bunadstyvtråden til Hønni. En absolutt klassiker!

Gammel 12-09-16, 15:19   #47
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg faktisk søkt på mine egne tråder (jadda ), og de jeg selv har hatt aller mest glede av av dem er all heiingen jeg fikk på chartertur:

Charter-Candy svelger kameler og flasher fordommer

Og ikke minst da Fløyel reddet julen, den fineste kulimineringen av FP for meg personlig:

Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 15:20   #48
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Igjen, fordelen av å ha så dårlig historieminne er at man kan kose seg selv med sine egne historier igjen og igjen. )

- No. 4 -
Gammel 12-09-16, 15:24   #49
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjorde samme øvelse som Candy, med nedslående resultat. Trodde først jeg hadde funnet en tråd jeg startet som virkelig engasjerte, målt etter antall svar, men det viste seg å være en av de hundre-og-ørti joggetrådene. Et sørgelig syn, hele lista.

Gammel 12-09-16, 15:26   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Til gjengjeld har du stort engasjement i bloggen din, da.

- No. 4 -
Gammel 12-09-16, 15:30   #51
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå søkte jeg opp mine egne tråder med mer enn 100 svar. Og det er jo mest sånne evighetstråder (bildetråder, f.eks.) og "fellestråder" (sitatkonkurranse, lesesirkel). Men så la jeg merke til denne i listen, og tenkte Jøss, hvorfor er det så mange svar på et spørsmål jeg rettet til Tally?

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=50023

Gammel 12-09-16, 15:39   #52
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shitpomfritt. Jeg fant igjen en tråd (fra en krangleperiode) hvor dere drev og delte bilder av bananpenistruser.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 15:43   #53
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Nå søkte jeg opp mine egne tråder med mer enn 100 svar. Og det er jo mest sånne evighetstråder (bildetråder, f.eks.) og "fellestråder" (sitatkonkurranse, lesesirkel). Men så la jeg merke til denne i listen, og tenkte Jøss, hvorfor er det så mange svar på et spørsmål jeg rettet til Tally?

- No. 4 -
Gammel 12-09-16, 15:47   #54
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tydeligvis vært sykelig opptatt av jul i min FP-karriere selv om ikke alle trådene har slått like godt an (antall kommentarer i parentes).

Julesinkesjusker - skal vi forene oss? (818)

Inspirasjon til årets julelyspynt på huset? (1)

Nå har noen begynt å tenke på jul og planlegge (10)

Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an? (221 - startet 30. januar)

Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender (813)

Som julebaksten på kjerringa (128 - med poll!)

Instant julestemning! (7)

Juletreerfaringer (39)

Gammel 12-09-16, 16:28   #55
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

noen.

Gammel 12-09-16, 17:05   #56
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Det var en tråd hvor overskriften ble endret omtrent hvert annen minutt. Husker ikke hva den opprinnelig het eller hva som ble stående som tittel til slutt.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 17:07   #57
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, her dukket det opp en tråd som gav en deilig nostalgitripp. Hva skal egentlig til for å kunne påberope seg at man bor i villa? Kriteriene er herlig seriøst utformet.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=84547

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 17:16   #58
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også har jeg ikke svart i den engang!

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Det var en tråd hvor overskriften ble endret omtrent hvert annen minutt. Husker ikke hva den opprinnelig het eller hva som ble stående som tittel til slutt.

Og jeg gikk rett på hver gang. Toffen lokket meg med en alligator til og med.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 18:30   #59
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Er det lov å bringe inn alvorlige tråder også? Jeg tar sjansen.

En av de trådene jeg husker best og som gjorde stort inntrykk på meg, er En pedofil som ikke er overgriper?. Den tar utgangspunkt i en avisartikkel om pedofili, men etter hvert deltar vedkommende artikkelen handler om i diskusjonen og det hele blir både surrealistisk, nyanserende, provoserende og tankevekkende.

Gammel 12-09-16, 18:42   #60
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Er det lov å bringe inn alvorlige tråder også? Jeg tar sjansen.

En av de trådene jeg husker best og som gjorde stort inntrykk på meg, er En pedofil som ikke er overgriper?. Den tar utgangspunkt i en avisartikkel om pedofili, men etter hvert deltar vedkommende artikkelen handler om i diskusjonen og det hele blir både surrealistisk, nyanserende, provoserende og tankevekkende.

Den fikk jeg skikkelig vondt i magen av. Det var nesten som å se min bestefar sitte der og argumentere for at pedofili i grunnen er helt OK.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.