|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
flisespikker
|
![]() Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?FP om 40 år er jo en veldig dagsaktuell tråd.
![]() |
#42 |
|
![]() Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?Er underforumets navn litt respektløst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eklektisk
|
![]() Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?
Bare sånn omtrent tretti år igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
finner ut av mye
|
Man kan skrive kommentar om man velger Åpne i ny tab.
![]() |
#45 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?Jeg husker best en bra Barnimagen som het "Har du en superhemmelighet?" og som handlet om ting man gjør som man ikke tør å fortelle andre. Plukke buser, for eksempel. Jeg lo så mye av den tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?Bunadstyvtråden til Hønni. En absolutt klassiker!
![]() |
#47 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?Nå har jeg faktisk søkt på mine egne tråder (jadda
![]() |
#48 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?(Igjen, fordelen av å ha så dårlig historieminne er at man kan kose seg selv med sine egne historier igjen og igjen.
![]() |
#49 |
intro
|
![]() Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?Gjorde samme øvelse som Candy, med nedslående resultat. Trodde først jeg hadde funnet en tråd jeg startet som virkelig engasjerte, målt etter antall svar, men det viste seg å være en av de hundre-og-ørti joggetrådene.
![]() |
![]() |
#50 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() |
#51 |
flisespikker
|
![]() Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?Nå søkte jeg opp mine egne tråder med mer enn 100 svar. Og det er jo mest sånne evighetstråder (bildetråder, f.eks.) og "fellestråder" (sitatkonkurranse, lesesirkel). Men så la jeg merke til denne i listen, og tenkte Jøss, hvorfor er det så mange svar på et spørsmål jeg rettet til Tally?
![]() |
#53 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() |
#54 |
This is normal!
|
![]() Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?Jeg har tydeligvis vært sykelig opptatt av jul i min FP-karriere selv om ikke alle trådene har slått like godt an (antall kommentarer i parentes).
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?Det var en tråd hvor overskriften ble endret omtrent hvert annen minutt. Husker ikke hva den opprinnelig het eller hva som ble stående som tittel til slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Peppy!
|
![]() Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?Åh, her dukket det opp en tråd som gav en deilig nostalgitripp. Hva skal egentlig til for å kunne påberope seg at man bor i villa? Kriteriene er herlig seriøst utformet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Glamorøs
|
Også har jeg ikke svart i den engang!
Og jeg gikk rett på hver gang. Toffen lokket meg med en alligator til og med.
![]() |
#59 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?Er det lov å bringe inn alvorlige tråder også? Jeg tar sjansen.
![]() |
#60 |
|
Den fikk jeg skikkelig vondt i magen av. Det var nesten som å se min bestefar sitte der og argumentere for at pedofili i grunnen er helt OK.
![]() |
|
|