Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jobber du?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Jobber du?
Ja, jeg får ikke med meg alt som skjer på FP i løpet av en dag 73 55,30%
Ja, men klart jeg får med meg prinkebonanzaen på FP 24 18,18%
Ja. Jeg jobber med prikker 7 5,30%
Ja, for tenk! 19 14,39%
Ja, og jeg multitasker! 25 18,94%
Det skal du gi blaffen i - send meg en prikk 32 24,24%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-16, 23:18   #1
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jobber du?

Jobber, men avspaserte litt i dag. Det føltes tilfeldig, men var kanskje ikke det... : plutselig troende:

Gammel 16-09-16, 23:27   #2
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Fy, for mange møter i dag. Også på en fredag.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 23:31   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, i dag har jeg jobbet lenge og mye og ikke vært på FP før nå. :flittig:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 07:40   #4
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Har altså jobbet så hardt at jeg ikke får med meg noe som helst for tida. Våknet i dag tidlig (lørdag) kl 6.17 i panikk fordi jeg hadde glemt å sette på vekkerklokka, trodde jeg måtte på skolen.

Nelly Nickers er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 23:41   #5
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg jobber tydeligvis alt for mye for jeg logget på så sent at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal få prikket ferdig.

Gammel 16-09-16, 23:52   #6
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sakner eit alternativ for folk som faktisk ikkje jobber. Eg svarer: "Nei, eg er ein naver som gleder meg stort over at det skjer noko morsomt på Internett".

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 23:54   #7
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jobber og multitasker (men ikke FP)

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 23:55   #8
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg skrev at jeg multitasket, men sannheten er vel mer at jeg ble litt prikkegal i dag.

Så prikkegal at jeg bare måtte prikke litt i et møte med en lang presentasjon. Og plutselig kikker jeg opp fra mobilen og ser 15 fjes som ser på meg og venter på svar.

Så jeg er ikke så god på multitasking. På mandag håper jeg jeg blir rammet av jobbegalskap i stedet!

Og bare fordi:

Synest eg ser deg.

The glass is refillable.
Gammel 16-09-16, 23:55   #9
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes du er fryktelig nyttig, nokon - slutt å si sånt om deg selv!

Gammel 16-09-16, 23:56   #10
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jeg synes du er fryktelig nyttig, nokon - slutt å si sånt om deg selv!

Greit, eg forsøkte å vere litt sjølvironisk.

The glass is refillable.
Gammel 16-09-16, 23:59   #11
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Joa, men ikke på at du ikke er nyttig. "Overambisiøs nynorskbrukar", så snakker vi.

Gammel 17-09-16, 00:04   #12
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Joa, men ikke på at du ikke er nyttig. "Overambisiøs nynorskbrukar", så snakker vi.

Det er det som ligg i "ekstremist". Ein eller annan uttalte at det bare var ekstremistar som skreiv nynorsk, eller noko slikt. Men nå var det spørsmål om kor vidt ein jobba eller ikkje med tanke på å ha tid til å henge på nett og gi og få hundrevis av prikker på ein heilt vanleg fredag. Men eg tar sjølvkritikk for ordvalget.

The glass is refillable.
Gammel 17-09-16, 00:21   #13
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg sitter nå der.

Og så er jeg litt sjokkert over at lærerne har tid til å prikke??

Jammen de har jo ikke det! Det er jo derfor jeg har gått glipp av alt og har ørten prikker/prinker tilgode!

Døh - lærer - undervisning (Krle) til 14.40, hver fredag!

14.40? 14.20 her.

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Sakner eit alternativ for folk som faktisk ikkje jobber. Eg svarer: "Nei, eg er ein naver som gleder meg stort over at det skjer noko morsomt på Internett".

Sorry. Men hva med multitaskeralternativet? Jobber (med å nave) mens man multitasker?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 11:46   #14
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Sorry. Men hva med multitaskeralternativet? Jobber (med å nave) mens man multitasker?

Eg ende opp med det siste. Det er strengt tatt ingen som har noko med kva eg gjer.

The glass is refillable.
Gammel 17-09-16, 00:37   #15
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jupp, jobber. Endelig i full jobb etter å ha vært sykemeldt veldig lenge.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 07:37   #16
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg er prikkøse.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 08:45   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobbet mye i går, men hadde 2 timers sammenheng webkonferanse. Da gikk det litt i CC og FP.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 09:04   #18
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte på alt, for alt stemte. Det vil si, jeg stemte ikke på det nederste alternativet. Det hadde vært prikketigging.

Jeg jobber redusert stilling, men timeplanen min er lagt sånn at jeg bare har en fridag i måneden, og ellers bare et par timer seinere oppmøte en dag eller to i uka og en time tidligere hjem en annen. I går hadde jeg undervisning mellom 10 og 13, før og etter det og i lunsjen multitaska jeg, men så gikk jeg også litt tidligere hjem for å få tid til å prikke og ukehandle, og det betyr at noe av to do-lista mi må tas i helga. Men jeg får slett ikke alltid med meg hva som skjer på FP. Noen perioder har jeg ikke tid til å spise lunsj, langt mindre lese forum. Så alt stemmer.

Gammel 17-09-16, 10:31   #19
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jobbe? Nei, det har jeg ikke tid til! Prikking er en fulltidsjobb.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 10:35   #20
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobber litt nå, om det er noen trøst.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.